Efraim – Roditor…

Citeam istoria lui Iosif…Numele celui de-al 2lea copil a fost EFRAIM, adica “roditor”. caci a zis Iosif “Dumnezeu m-a facut roditor in tara intristarii mele”.

Din postura de cel mai iubit fiu, Iosif a ajuns rob…dar Domnul a fost cu el si a fost pus de Potifar in inalta slujba in casa lui…de-acolo a ajuns in inchisoare…apoi, din nou, la nivel inalt, dupa descifrarea visului lui Iosif…stiti povestea.. De tanar, Iosif a umblat din inaltimi pana-n vale si invers… Dar in toate “Domnul a fost cu Iosif, si toate ii mergeau bine”..asta pentru ca Iosif i-a ramas credincios Lui.

Si pe noi viata ne va purta si prin vale…pentru ca acolo invatam cele mai profunde lectii. Si acolo vom fi cei mai roditori. Iar daca-i vom ramane credinciosi, El ne duce apoi pe inaltimi la care nu am visat niciodata ca vom ajunge. Pentru ca e un Dumnezeu credincios!

Pe oriunde vei umbla azi, prin vale sau pe munte, priveste la cer! Razele Lui pot patrunde oriunde!

 

 

4 Comments (+add yours?)

  1. IRINA
    Feb 16, 2011 @ 09:17:02

    frumos gand : sa fii roditor si in intristare.. de ob se prefera stagnarea in durere..

    Reply

  2. Eliza
    Feb 16, 2011 @ 09:33:06

    ah, sa ne uitam si la soricelele astea mici si sa privim si noi , ca ele, in sus, la Mana care ne da hrana la timp.
    (frumos noul look sori:) )

    Reply

  3. Acolo e Tara mea
    Feb 16, 2011 @ 09:35:10

    asa-i, irina..am ajuns parca atat de comozi, de preferam sa stagnam acolo..

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Feb 16, 2011 @ 09:35:49

    ms, sori:*…am vrut sa pun una cu noi 4, dar nu-mi incapea:)

    Reply

Leave a Reply

