o, ce veste minunata!..

E o seara linistita…frig afara, dar cald in casa… Si mi-am adus aminte de pagina aceasta…Si, dupa atata tacere, ma gandeam sa mai zic ceva…frumos…

Ar trebui sa incep cu inceputul…sa nu se interpreteze gresit de unii:) Asa ca, pun cateva poze de la nunta noastra

Dupa darul acesta frumos…(adica Elvis:), am mai primit amandoi un dar…o “burtica”….dar nu una simpla…ci una care adaposteste 2 sufletele, 2 inimioare, 2 printishori, 2 stelute…si, le-as mai zice in 1000 de feluri:) Ne sunt atat de dragi de pe-acum…

De Craciun se primesc daruri…noi le-am primit cu cateva zile inainte de Craciun…. cele mai frumoase cadouri!

si, ca sa va aratam ca-s 2, 

no…asta a fost vestea cea mare pe care vroiam sa o impartasesc si cu voi. Acum va las…mergem sa ne odihnim toti 3:)

Ramaneti tari in El!

4 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    Dec 21, 2009 @ 19:32:56

    Veste minunata, veste imbucuratoare!
    Sori, cu ocazia ultimei vesti am invatat ce inseamna sa ma bucur pentru cineva ca si cand eu as fi bincuvantata. Sau poate numai am aflat ca stiu sa fac aasta. Cert este ca… a fost si este o veste pe care as primi-o si eu cu drag mult😛

    Domnul sa binecuvanteze si continuarea inceputului! Si pe voi toti trei va are in paza, si pe Elvis. Sunteti deja patru. Si cu El, cinci! Glorie Lui!

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Dec 22, 2009 @ 09:37:46

    da, sori, am simtit bucuria ta atunci…ca plangeam amandoua la tel:) e asa fain sa vezi ca asi altii se bucura cu tine…Da, suntem 5! ce numar mare:)

    Reply

  3. claudiunitisor
    Jan 05, 2010 @ 07:30:53

    Oau, super.
    Felicitari!

    Reply

  4. Un fir de iarbă
    Jan 26, 2010 @ 14:32:05

    Domnul să fă protejeze și să vă dea binecuvântarea SA.

    Reply

Leave a Reply

