ganduri in noapte…

…versetele astea au venit exact la momnetul potrivit. Merci Claudiu ca mi-ai amintit de ele!

Psalmii 91:7 O mie să cadă alături de tine, şi zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.

Psalmii 91:11 Căci El va porunci îngerilor Săi să te păzească în toate căile tale;
Psalmii 91:12 şi ei te vor duce pe mâini, ca nu cumva să-ţi loveşti piciorul de vreo piatră.

255235239rl3147235342

Si mai e un verset.. asa zice Domnul: “Cine se atinge de voi, se atinge de lumina ochilor Mei!”

…dupa ce citesc cuvintele astea, cum as putea sa ma mai ingrijorez?  Doamne, ajuta-ma sa ma incred intr-u totul in Tine! Iti multumesc de pretul mare pe care-l am in ochii Tai!

…acum merg, si adorm in pace, caci stiu ca El vegheaza asupra mea…si,chiar daca sunt singura, alung teama, caci stiu ca am un pazitor puternic!  Multumesc de protesctie!

“Domnul este cu tine, ca un viteaz puternic!”

Noapte  buna!

2 Comments (+add yours?)

  1. Anonim Cunoscut
    Jul 16, 2009 @ 20:57:07

    noapte buna Tamara

    Reply

  2. Eliza
    Jul 19, 2009 @ 13:50:50

    esti lumina ochilor Lui, cu adevarat! si adevarata lumina, soricela mea. :*

    Reply

Leave a Reply

