El e seful…eu, ascult..Stie El mai bine!…

…sincer, mi-a fost dor sa mai scriu ceva…sa mai pun aici vreun gand…ceva…A trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic…Am scris in gand..in inima…si acolo au ramas toate… Acum, ma gandeam ca, macar un gand dintre acestea toate sa va transmit si voua:)

Zilele astea, cel rau mi-a intins o cursa…cursa ingrijorarii….si, am cam cazut…Dar mi-am adus aminte ca am pe Cineva sus…caruia nu-i place ceea ce fac…Si am zis STOP!…Mi-am cerut iertare…si am incredintat totul in mana Lui…stiind ca El stie ce face…stiind ca El are pregatit ceva special…si stiind ca El  e in control…si mai stiind ceva: ca El nu are nevoie de ajutorul meu, de sfatul meu…ci eu am nevoie de toate astea de la El. Si dupa ce am renuntat la atitudinea de “sef”, mi-a aratat ca asa e mai bine…si am vazut mana Lui..

tata-si-copilul

…asta am invatat ziele astea: sa nu mai iau eu atitudinea de sef, ci sa-L las pe El sa conduca!…pentru ca asa e mai bine!…

..El ne-a creat …El ne cunoaste…si El stie ce-i mai bine pentru noi!..

O seara senina!

1 Comment (+add yours?)

  1. Alexandru
    May 23, 2009 @ 19:15:13

    Glorie Lui Dumnezeu, Aleluia ma alatur si eu sa spun:).

    Reply

Leave a Reply

