Bucurie…si, nu doar de copil..

BabiesInTheRain2

..in dupa-amiaza asta, Domnul mi-a reamintit ceva atatttt de fain….BUCURIA VINE DIN LUCRURI MARUNTE!…

….a inceput sa picure…si Alex, un copilas de vreo 2 anisori, fugea in cerc, in curte, in ploaie…si striga…”plouaaaaa, plouaaaa” :)si radea de numa’:)

Zzh7gk578449-02

Si m-am gandit…copilasii astia se bucura atat de mult de un picur de ploaie…de o raza e  soare…de un fluturas…de o gaza…de un firicel de nisip….si noi, abia ca mai vedem lucrurile astea… Daca vedem un picur de ploaie, ne plangem…ca ne strica freza…Daca e prea cald, ne plangem ca murim de cald…O gaza o calcam in picioare, ca doar…

Si nu mai gasim bucurie in lucruri de-stea marunte…Si mai nou, nici in lucruri mai mari….Ar trebui sa se intample chiar minuni de-alea nemaiauzite ca sa clipim putin din ochi si sa zicem “wowwww”…

Si, dupa ce l-am vazut pe Alex bucurandu-se ataaaaat de mult ca “plouaaaaa”, am ales sa nu mai deschid umbrela, ci sa merg asa prin ploaie…sa simt picurii…SA MA BUCUR!…

Doamne, nu vreau sa mai astept lucruri imense, pentru a ma bucura! Vreau si aleg sa ma bucur de tot ce vad in jur!…pentru ca Tu ai lasat totul sa fie o bucurie pentru noi…

Doamne, da-mi ochi sa vad lucrurile marunte….ajuta-ma sa-mi fac timp sa simt un picur de ploaie….sa privesc o gaza…sa-mi ridic ochii spre cer sa vad o raza de soare..un nor…un avion…sa-mi fac timp sa miros o floare…Sa-mi fac timp sa ofer UN ZAMBET!….

…am inteles ca, nu doar un copil se poate bucura…ci, si eu… Trebuie doar sa vreau…sa-mi fac timp si pentru lucruri mai mici…

4 Comments (+add yours?)

  1. cristian voiculescu
    May 19, 2009 @ 10:35:14

    Vreau sa te invit la intalnirea bloggerilor evanghelici. Nu am gasit in pagina asta emailul tau. Te rog trimite-mi tu un email la adresa voiculesti at gmail punct com ca sa iti dau toate detaliile sau intra pe http://www.rouavietii.ro/2009/04/16/what-would-jesus-post-intalnirea-bloggerilor-evanghelici/

    Reply

  2. Stoica Timotei
    May 23, 2009 @ 11:39:34

    De ce de cele mai multe ori uitam sa ii multumim lui Dumnezeu pentru tot ceea ce El ne da? De ce e foarte greu sa fim multumitori?

    De ce incercam sa Il vedem sau sa Il percepem pe Dumnezeu prin lucruri ‘inimaginabile’ cand de fapt El poate veni chiar si printr-un vant usor?

    Daca am constientiza cat de binecuvantati suntem cred ca am deveni cu adevarat niste oameni multumitori, iar viata noastra am lasa-o la conducerea CREATORULUI nostru, Dumnezeu.

    Interesant articol… Dumnezeu sa te binecuvinteze!

    Stoica Timotei

    Reply

  3. Acolo e Tara mea
    May 23, 2009 @ 16:42:06

    exact, Timotei…de ce oare incercam sa-L cedem pe Dumnezeu prin lucruri mari?…cand, tot ce e in jurul nostru, e atat de fain… Citeam undeva ca, El nici nu trebuia sa puna culoare in flori, sau culoare pe cer..pentru ca noi oricum nu am fi perceput diferenta…dar le-a pus, pt ca vroia sa vada bucurie pe fata noastra…vroia sa ne incante.. Si noi, ramanem atat de nepasatori…

    Domnul sa ne dea ochi deschisi, sa ne putem bucura de tot!…

    Reply

  4. mototey
    May 24, 2009 @ 22:40:43

    sa fie din cauza faptului ca ne-am obisnuit cu lucrurile acestea pe care le avem, le vedem?… iar atunci cand nu avem unul din aceste lucruri devenim revoltati si Il ‘certam’ pe Dumnezeu de ce a ingaduit… hmmm… este un lucru interesant… profetul lacrimilor, Ieremia(Plangerile lui Ieremia 3:21-25) afirma faptul ca bunatatile si indurarile Domnului nu s-au sfarsit, ci se innoiesc in fiecare dimineata… oare observam noi binecuvantarile pe care le primim din mana lui Dumnezeu? oare Ii multumim indeajuns?

    de aceea recomand cu caldura cartea Pollyanna, secretul multumirii… Dumnezeu sa ne binecuvinteze cu o deprindere de a fi multumitori!

    Reply

Leave a Reply

