..ma va ascunde sub acoperisul cortului Sau..

…azi dimineata citeam despre cutremurul de sambata…si cum ca, in curand, se va simti in toata tara…si ce ravagii vor fi….Si Domnul mi-a dat un raspuns asa de fain la toate acestea:

 

stanca

 

Psalmii 27:1 Domnul este lumina şi mântuirea mea: de cine să mă tem? Domnul este sprijinitorul vieţii mele: de cine să-mi fie frică?

Psalmii 27:2 Când înaintează cei răi împotriva mea, ca să-mi mănânce carnea, tocmai ei – prigonitorii şi vrăjmaşii mei – se clatină şi cad.

Psalmii 27:3 Chiar o oştire de ar tăbărî împotriva mea, inima mea tot nu s-ar teme. Chiar război de s-ar ridica împotriva mea, tot plin de încredere aş fi.

Psalmii 27:4 Un lucru cer de la Domnul, şi-l doresc fierbinte: aş vrea să locuiesc toată viaţa mea în Casa Domnului, ca să privesc frumuseţea Domnului, şi să mă minunez de Templul Lui.

Psalmii 27:5 Căci El mă va ocroti în coliba Lui, în ziua necazului, mă va ascunde sub acoperişul cortului Lui, şi mă va înălţa pe o stâncă.

Psalmii 27:6 Iată că mi se şi înalţă capul peste vrăjmaşii mei, care mă înconjoară: voi aduce jertfe în cortul Lui în sunetul trâmbiţei, voi cânta şi voi lăuda pe Domnul.

Psalmii 27:7 Ascultă-mi, Doamne, glasul când Te chem: ai milă de mine şi ascultă-mă!

Psalmii 27:8 Inima îmi zice din partea Ta: “Caută Faţa Mea!” Şi Faţa Ta, Doamne, o caut!

Psalmii 27:9 Nu-mi ascunde Faţa Ta, nu îndepărta cu mânie pe robul Tău! Tu eşti ajutorul meu, nu mă lăsa, nu mă părăsi, Dumnezeul mântuirii mele!

Psalmii 27:10 Căci tatăl meu şi mama mea mă părăsesc, dar Domnul mă primeşte.

Psalmii 27:11 Învaţă-mă, Doamne, calea Ta, şi povăţuieşte-mă pe cărarea cea dreaptă, din pricina vrăjmaşilor mei.

Psalmii 27:12 Nu mă lăsa la bunul plac al potrivnicilor mei! Căci împotriva mea se ridică nişte martori mincinoşi, şi nişte oameni, care nu suflă decât asuprire.

Psalmii 27:13 O! dacă n-aş fi încredinţat că voi vedea bunătatea Domnului pe pământul celor vii!…

Psalmii 27:14 Nădăjduieşte în Domnul! Fii tare, îmbărbătează-ţi inima, şi nădăjduieşte în Domnul!

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Alexandru
    Apr 27, 2009 @ 12:48:37

    E minunat sa fii pazit si ascuns in Stanca Christos.
    Sa putem transmite si altora aceasta speranta ocrotitoare.

    Reply

Leave a Reply

