…si-au trecut 2 ani…

uu8ki5555458-02.jpg 

Inainte…

67yogl116504-02.jpg

 prima poza dupa operatie:)

 

 

…dar Domnul a fost sprijinul meu.

Psalmii 18:19 El m-a scos la loc larg, şi m-a scăpat, pentru că mă iubeşte.

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    Mar 09, 2009 @ 13:44:32

    Si inainte si dupa, exista ceva in comun! Zambetul tau larg, frumos si sincer, soricela mea cea mai draga.
    Iti multumesc, Doamne, ca zambetului acesta senin i-ai daruit si o privire si o vedere clara si senina, pentru gloria Ta si bucuria noastra!

    Reply

  2. teo
    Mar 15, 2009 @ 21:58:19

    te iubesc draga mea sis si mi-e tare dor de tine……chiar daca ai trecut prin acea operatie…..ai ramas la fel, aceeasi persoana plina de bunatate si dragoste…..si Domnul te rasplateste in fiecare zi ptr ceea ce esti!!! te iubesc

    Reply

Leave a Reply

