..am invatat…

snow_rain_anim_12

…aseara am mai invatat ceva…ce inseamna sa ai o inima multumitoare!..

…eu, seara, am 2 intrebari:  ce sa mananc maine oare, la lucru? si, cu ce sa ma imbrac oare?:) Si, aseara, stateam in fata dulapului, cu marea intrebare:)…si am ajuns la geaca…dar, nu-mi placea…si, am inceput sa bombanesc (sau cum s-o zice)…Era groasa,faina…dar nu stiu de ce nu-mi mai placea mie…Si, dupa 10 minute, o intrebare aud in mintea mea: “Tamara, ce ai?…Tu vezi cum te porti?..gandeste-te, tu ai atatea…si te mai plangi…Imagineaza-ti cati oameni ingheata acum de frig, ca nu au cu ce se imbraca…si tu te plangi…Offf….”   Si la gandul ca altii ar vrea macar ceva, ca le e atatttt de frig..am tresarit…Si am zis : STOPPPPPP! Gata cu nemultumirea! …Si I-am cerut iertare…

..Si azi dimineata, cand am luat haina pe mine, am luat-o asa cu un zambet…si cu multumire…cu multumire catre El, ca poarta de grija…

Si asta am invatat: sa fiu multumitoare!

..si asta vreau sa va indemn si pe voi: fiti multumitori! Bucurati-va de tot ce aveti de la El! Nu e ceva ce ni se cuvine! Nu ni se cuvine noua sa avem un Tata care sa poarte de grija de fiecare domeniu al vietii…Acesta  e har!..

..o inima multumitoare e atattttt de linistita….!

O zi senina in inima si in gand!

5joi7i524816-02

5 Comments (+add yours?)

  1. Perfect Stranger
    Jan 15, 2009 @ 16:48:20

    ……………………………………………………………………
    Muntii ce privesc spre ceruri, cu frunti pururi prinse-n soare,
    Piscurile-acoperite cu vesminte de ninsoare,
    Vai adanci, codrii, prapastii, stanci din vremuri epocale,
    In ecoul lor spun: “Doamne, mari sunt lucrurile Tale!”
    ……………………………………………………………..

    De ce suntem asa nemultumiti de ceea ce ne da Dumnezeu si cautam multumirea in ceea ce ofera aceasta lume?

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Jan 16, 2009 @ 10:14:37

    faine versuri…dar eu habar nu am cine esti:)

    Reply

  3. Perfect Stranger
    Jan 16, 2009 @ 12:19:51

    Preafrumoasa domnisoara,
    Cine sunt eu? Cine esti tu?
    Nu conteaza-n asta lume!
    Nu mai mult conteaza oare,
    C-ale noastre nume noi,
    Scrise sunt in cartea vietii?

    Un copil de Dumnezeu

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Jan 16, 2009 @ 12:50:48

    deci…tu vorbesti in versuri:) fain:)

    Reply

  5. Alexander
    Jan 16, 2009 @ 23:24:10

    cel mai frumos titlu si cea mai frumoasa identitate pe care o poate avea un om.
    Copil de Dumnezeu.

    Reply

Leave a Reply

