..acoperita…dar totusi exista!..

 

p1042074

…intr-una din seri, Domnul mi-a reamintit ceva ce poate am uitat…Mergeam spre casa, si priveam spre cer…Saptamana asta am citit despre felul in care Domnul calauzea poporul Israel..printr-un nor…Si de atunci, imi place sa ma uit pe cer, si sa-I vad norul:) Si in seara de care zic, se vedea luna atat de clar…dar in 2 secunde au aparut norii, care i-au taiat lumina….si putin cate putin, au acoperit-o….pana nu am mai vazut-o deloc…Si atunci mi-am zis: “Dar stiu ca tu, luna, tot acolo esti! Si vei aparea din nou!..”  Si gandul mi-a fugit la altceva imediat… De multe ori ni se pare ca nu-L mai vedem pe Dumnezeu…ca problemele din jur parca ne fac sa nu-L mai vedem…Dar El e tot acolo! Si tot ce trebuie sa facem noi e sa credem lucrul asta…ca “norii” nu-L indeparteaza….si ca, in curand, Il vom vedea iarasi clar!…

Sa ramanem cu privirile in sus!…daca sunt nori, in curand vor trece…si vom vedea Soarele din nou! Si va fi mai luminos!

…avea cineva scris la avatar, zilele astea..” Daca nu mai vezi mana lui Dumnezeu, increde-te in inima Sa!”

O zi superba! :*

6 Comments (+add yours?)

  1. Perfect Stranger
    Jan 11, 2009 @ 11:55:25

    Pe pamant e marea vietii, mii de valuri te izbesc,
    Oricand luntrea vietii tale, uragane o pandesc.
    Si prin vijelii cumplite, minunatul tau liman
    Ai dori sa-l vezi aproape, zi de zi sau an de an.
    Dar cand largul te-nconjoara si cand valu-ti sta in cale,
    Cand furtuna-ngrozitoare toata ura si-o pravale,
    Si cand cerul de-o potriva, e cumplit de-ntunecos,
    Ce te faci iubite suflet, daca nu-l ai pe Hristos?
    ……………………………………………………………….
    Peste credinciosi vin valuri, dar s-opun furtunii lor.
    Fiecare vrea s-ajunga sus in cer, mostenitor;
    De aceea, chiar de valul furios se arata,
    Ei au pe Hristos in frunte si n-au frica niciodata!

    Nu v-am plictisit cu toate versurile acestei frumoase poezii, sper doar sa iasa in evidenta acest gand “..acoperita…si totusi exista!”

    Reply

  2. Dani M.
    Jan 11, 2009 @ 12:09:29

    “Nu norul este vesnic, ci soarele-i acel’, ce-nvinge si ramane..”. La asta m-am dus prima data cu gandul cand am citit articolul🙂 El sa straluceasca in vietile noastre.

    Reply

  3. Bia
    Jan 12, 2009 @ 05:30:51

    …şi luna mai are o parte acoperită necontenit, pe care nu o vedem niciodată….şi tocmai de aceea e atît de minunată, de misterioasă.
    Minunat e El şi căile Lui, chiar şi cînd viitorul apare în ceaţă, în nori, în umbră…El e acolo.
    Dacă nu vezi mîna Lui Dumnezeu, încrede-te în inima Sa. Amin!

    Binecuvîntată să fii🙂

    Reply

  4. Alexander
    Jan 12, 2009 @ 07:18:06

    Ce te faci iubite suflet, daca nu-l ai pe Hristos?

    La cine apelezi?
    Domnul Ostirilor sa fie scaparea noastra a tuturor.
    EL este cu noi si la bine si la rau.
    ” Ca sa fim ajutati la VREME DE NEVOIE”.

    frumoasa poezie.

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Jan 12, 2009 @ 07:26:43

    …sa vedeti…aseara stateam si citeam, si mi-am indreptat privirea spre geam…si am vazut o pata de lumina….M-am dus sa vad mai bine…si era LUNA:)…atat de luminoasa…atat de clara..nici macar un nor…Si mi-am adus aminte de zilele trecute, cand era acoperita de nori… Si acum era atat de luminoasa….Ce frumos lucreaza Domnul! So ce frumos se implinesc cuvintele Lui! …Multumesc!…

    Reply

  6. Andrei
    Jan 12, 2009 @ 09:21:55

    Şi e frumos că lucrările Sale minunate nu se opresc de aici, şi nici o binecuvîntare nu va trece pe lîngă tine dacă vei şti să o ceri🙂 Fii mult binecuvîntată!

    Reply

Leave a Reply

