Buna dimineata!…si un fulg..

Azi dimineata, atat de frumos m-a intampinat Tata… Am privit pe geam si …cadeau niste fulgi…atat de frumosi…Dupa cateva clipe s-au oprit… Cred ca i-a trimis doar ca sa-mi spuna mie « Buna dimineata ! »J ..Si I-am zambit. Ce Tata minunat avem!

          …si mi-am adus aminte ca iarna trecuta am mai scris ceva despre un fulg… si se potriveste cu aceasta dimineataJ

…care credeti ca e scopul fulgilor de zapada?… eu zic ca, acela de a ne aduce bucurie (unul dintre scopuri) .Dumnezeu ii trimite pe pamant, pentru a ne aduce noua zambetul pe buze…pentru a ne reaminti ca putem fi curati, albi, la fel ca ei…La mine a avut efect…Pur si simplu m-am uitat pe geam si am inceput sa zambesc…N-ar trebui sa zambim doar atunci cand se intampla ceva frumos…ar trebui sa zambim mereu…Si de aceea, acesti fulgi vin sa ne readuca aminte…Da, si-au implinit scopul pentru care au fost trimisi……dar…noi ne implinim scopul pentru care suntem pusi aici pe pamant?…ar trebui sa aducem bucurie in vietile oamenilor cu care intram in contact…ar trebui sa le reamintim noi,prin trairea noastra, ca sunt importanti, ca merita sa zambeasca…(mai sunt si alte scopuri pe care trebuie sa le atingem, dar acum ma refer doar in comparatie cu fulgii )…  
    
“Peste orice gand, sau cuvant rostit 
Sa se vad-as vrea, frumusetea Ta ! 
Dar mai mult de-atat, Doamne, eu doresc  
Ca tu in mine sa domnesti ! »

Pace si o zi superba !

 

(din arhivaJ )

2 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    Nov 22, 2008 @ 11:52:43

    Pace si bucurie. Ar trebui de acum , pe timp de iarna, sa ne schimbam soricelimea. Sa ne numim….Fulga? :)) Sau altfel….Fulgusoara mea😛 >:D<

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Nov 23, 2008 @ 12:39:48

    mai bine fulgusoara decat fulga:)))

    Reply

Leave a Reply

