Un dar nedespachetat?..NU!

A inceput o noua zi, calda, rece, cum o fi ea.  Dar a inceput. Si primul gand a fost “mi-e somnnn”…dar mi-am adus aminte ca e o noua zi..un nou dar… Asa-l primesc? Cu “mi-e somn”?…Nu! Si imediat am deschis ochii…multumindu-I Lui pentru aceasta noua zi.

1325

Si, in fiecare dimineata, gandul imi fuge la acest cuvant: D A R!  Cum primesc acest dar? Ma bucur? De multe ori, trec orele in graba..si uit…uit ca trebuie sa mai privesc si-n jur…si sa ma bucur de tot…sa iau din toate cate-un pic… Si asa ajungem la sfarsitul zilei si zicem: “Wow, ce repede a trecut si ziua asta..”

Azi vreau sa despachetez acest dar…sa privesc la tot ce e pus in el… sa ma bucur de tot ce e acolo… sa ofer un zambet senin celui care are nevoie… sa spun o vorba buna… sa ma bucur…si sa ma gandesc mai mult la Cel care mi-a facut acest cadou!

Astazi nu vreau sa mai las acest cadou nedespachetat. Uite ce invelis frumos are…dragostea Sa… Si inlauntru sunt atatea mici daruri..si totusi atat de mari…

Si, in zgomotul acestei lumi, sa ne facem timp sa auzim orice soapta… Sa nu asteptam doar strigate…doar bubuituri…doar lucruri mari… Sa privim deschisi spre orice lucru mic..spre orice floare..spre orice nor.. spre orice zambet…

Si, oare am vrea sa ajungem la sfarsitul vietii si,privind in urma, sa vedem o gramada de cadouri nedespachetate?….  Gandul asta vreau sa ma urmareasca azi..

Un sentiment placut ma face sa imi reiau activitatea. Vreau sa ma bucur de aceasta zi! Ce dar maret!

O zi senina in inima si-n gand!..

daruri-s1

2 Comments (+add yours?)

  1. Un fir de iarbă
    Nov 21, 2008 @ 07:10:35

    Eu am deschis ochii … şi era un coleg cu laptopul în mână care nu funcţiona la marginea patului meu …😀 … oricum Dumnezeu a făcut ca apoi să mă întâlnească şi să-mi însenineze duhul cu zâmbetul Lui.

    Reply

  2. eirene
    Nov 21, 2008 @ 09:49:30

    eu m-am trezit in graba de dimi, pentru ca azi am o misiune importanta… aveam o intalnire la 9 cu “Cel de sus” si n-am vrut sa o ratez. am mers in fuga la baie,m-am intors si m-am asezat pe genunchi…i-am auzit soapta blanda… si m-am bucurat ca ziua de azi este un fel de matriosca: adica un dar mare, care e ziua , si multe alte mai mici care se afla in el.
    amin Tam, sa nu ramana zi cu daruri nedespachetate!
    fff frumos :*:*:*: >:D<

    Reply

Leave a Reply

