..ceva despre Domnul meu..

broken-chain

…azi dimineata m-am trezit cu un gand asa de frumos… DOMNUL MEU NU E TINUT DE NISTE BARIERE! DOMNUL MEU NU E LIMITAT DE CEVA OMENESC!…gandul asta mi l-a pus El in minte…si am meditat cateva minute pana m-am mai invartit prin casa…Apoi m-am dus la Biblie, sa-I ascult glasul…si dupa cateva versete, am ajuns la versetul 14 din Geneza 18: “Este oare ceva prea greu pentru Domnul?

602443704_23d6c63767

…si i-am multumit penru felul in care El mi-a intarit credinta…Nu stiu inca de ce exact mi-a zis toate astea…dar stiu ca aveam nevoie sa-mi readuc aminte ca El e in control…si nimic nu-L tine deoparte fata de ceva ce vrea sa faca. Domnul meu poate trece peste orice bariera, poate rupe orice lant, poate sfarama orice poarta…

Cu Domnul meu pot sa trec epste orice munte… Cu Domnul meu ies invingatoare, oricat de grea va fi lupta !

 

Si-Ti multumesc Tata pentru credinciosia Ta !

 

 

Cant lui Dumnezeu glorie…si TOT pamantu’ sa-I cante!..

 

 

 

Leave a Reply

