…ah, ce zgarie…

 

…sambata trebuia sa fim cu totii la Craiova, la conferinta…si, nu asa a fost ca nu ne-am mai dus (doar unii:) …in schimb, altii au avut alte planuri: sa mergem la cartofi, la Bogatu:) (uite ca si denumirea asta a ajusn pe net:D asa….si, rugaciunea mea a fost :”Doamne, stiu ca tu poti sa ma inveti ceva astazi, chiar si pe camp, chiar si la cartofi”….si, m-a invatat…m-a cercetat mai bien zis. Cum?…va zic..

…macesii au spini….si in acest proces de culegere (vai cum suna…dar la ora nu ma prea pot concentra:) ), te zgariai…Durea, dar nu se evdea zgarietura….Abia duminica dimineata am avzut ca mana mea era plina de zharieturi…abia acum se vedea ceea ce cu o zi in urma abia am simtit…. Si gandul mi-a fugit la pacat….Asa e si cu pacatul….Mai intai nu-l simti…si zici ca e mic si nu conteaza…si apoi mai vine unul…si iar zicem ca-i mic….si dupa ceva timp, incepem sa simtim rana care a lasat-o…si atunci simtim durerea…si vai ce doare… Prin macesele alea m-a cercetat Domnul sambata…

Sa nu mai lasam nici un pacat sa ne zgarie…Va avea efecte in viitor…

Doamne, ajuta-ne sa ne tinem departe de pacat…oricat de mic ar parea…

Sa fim tari in asteptarea Regelui!

5 Comments (+add yours?)

  1. soricela
    Sep 30, 2008 @ 09:25:31

    O sa vin in curand…si o sa ne numaram zgariturile de vara asta…si arsurile de la fierul de calcat, si cicatricele de la cazaturi, si durerile de toate zilele…🙂
    Sori….ele ne vor fi semne de aducere aminte pentru viitor🙂
    Si fiecare are povestea ei- odata dureroasa, hazlie cand va fi reamintita. Si vom numara si treptele urcate cu ajutorul acestor “mici defectiuni” ce le-am avut.
    Si ne vom masura…sa vedem cu cat suntem mai mici si mai tari, in Cristos, de cand nu ne-am mai masurat impreuna.
    SHMILY, soricela . >:D<

    Reply

  2. Victor Ionescu
    Oct 02, 2008 @ 16:57:38

    Suntem evanghelici si de curand am lansat site-ul http://www.contracurentului.com pentru a-i ajuta pe gay-i care vor sa renunte la homosexualitate. Dorim sa stim daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

    Reply

  3. Geanina
    Oct 04, 2008 @ 10:04:33

    ahh…imi pare rau ca nu ati mai venit la noi ,la conferinta😦 chiar vi s’a simtit lipsa >:D:D<

    Reply

  4. Geanina
    Oct 04, 2008 @ 10:06:40

    insa ma bucur ca Domnul te’a invatat ceva in ziua aceea si ca tu ne impartasesti si noua acel gand. GBU,Tam >:D<

    Reply

  5. roseinthedesert
    Oct 04, 2008 @ 15:57:33

    E tare interesant cum D-zeu a lasat maciesii si multe alte lucruri pe lumea asta care luate la figurat pot sa ne dea o lectie grozava

    Reply

Leave a Reply

