La multi ani, Radu!

 

La multi ani, Beni!:) ….asa mult imi place poza asta…. Zboara tot mai sus! Si, ramai pe Stanca, ca nici o furtuna sa nu te doboare si sa nu-ti taie din avant! …mereu, mereu tot mai sus!…Mergi, mergi cu Isus!… 

“Iata, Dumnezeul acesta este Dumnezeul nostru in veci de veci; El va fi calauza noastra pana la moarte!” (Ps 48: 14

La multi ani!….si, sa stii ca te iubesc mult! :*

4 Comments (+add yours?)

  1. roseinthedesert
    Sep 21, 2008 @ 13:18:39

    http://www.roseinthedesert.wordpress.com un nou blog crestin care a inceput sa graiasca doar de o saptamana🙂 Sa fiti binecuvantati!

    Reply

  2. un fir
    Sep 26, 2008 @ 08:28:12

    Aştept, aştept şi mă întreb: Nu s-a mai întâmplat nimic de la ziua lui Radu?😀

    Reply

  3. Acolo e Tara mea
    Sep 26, 2008 @ 16:09:57

    oo…ba da..s-au mai intamplat…dar am fost tot pana seara la serviciu…si na, n-am avut cand:) O sa imi iau revansa:)

    Reply

  4. Un fir de iarbă
    Oct 03, 2008 @ 15:16:00

    Si eu … nu stiu ce serviciu ai

    Reply

Leave a Reply

