…un “Buna dimineata!” frumos..

…asa de frumos m-a intampinat Regele meu azi dimineata…M-a trezit cu versul acesta:” Eu voi fi cu tine!”…apoi mi-a zis: “Nu te teme de nimic! Fii pe pace!”…(din Isaia..)…Si-mi aduc aminte ca aseara, ultima cantare a corului zicea asa:”Tu, popor ales de Domnul, nu-ti fa grija pentru maine!..”….Si atat de mult m-a intarit…pentru ca stiam ce ma asteapta..

            Si, azi dimineata, mergand pe la 7 dupa paine (matinal, nu?:)…eram asa de somnoroasa…si parka nu aveam nici un zambet pe fata….si 2 fetite mi-au iesit in fata…fugind spre gradinita…erau asa de vesele..asa de fericite….si am zambit si eu…Si Domnul a vrut sa mai accentueze putin zambetul acesta…si, trecand podul Cibin, cateva ratuste se balaceau in apa rece…si mi-am zis:”vezi, lor nu le e somn…ele isi fac cu bucurie treaba….au fost create sa se balacesca…si asta fac..cu bucurie…Asta inseamna multumire, Tamara…asta inseamna lauda pentru Domnul tau…sa faci cu bucurie totul!…Si am mai zambit o data…si am fost intarita…Si, ce Domn mare am!

            Si, chiar daca e obositor, si chiar daca nu stiu pana la cat voi sta iar…zambesc…si-I multumesc pentru ca El e de partea mea!

            Zambiti…si bucurati-va ca sunteti asa de minunati creati!

Leave a Reply

