…adunand gunoaie…

 

…si, Domnul mi-a mai atras atentia si prin intamplarea aceasta….

…Un om, dupa ce a reusit sa-si randuiasca viata asta din punct de vedere material, a ajuns sa fie atat de prins de munca, incat duminica si-o petrecea ca si pe celelalte zile…nu mai exista Biserica…acum exista doar munca…si, intr-o duminica, mergand spre serviciu, il zareste pe mosneagul care de cativa ani isi castiga traiul strangand gunoaie…Si-si zice omul in sinea lui “Ia te uita si la mosul asta…tot la gunoaie se duce…”…Apoi, o voce in sinea lui se aude: “DAR TU?”…tu unde mergi?….si-si da seama ca tot la gunoaie merge si el…si intoarce masina…si viata lui se schimba…

 

…Doamne, nu ne lasa sa ne petrecem viata, adunand gunoaie…Fiecare clipa vreau s-o traiesc in lumina viitorului…Fiecare clipa vreau s-o traiesc in Tine!…sa ma bucur de plin de tot ceea ce-mi dai, de tot ce-mi iese in cale…sa vad toate oportunitatile pe care mi le oferi…sa zambesc…sa luminez…

…E o noua saptamana….nu stiu ce-mi sta in fata…nu stiu ce-ti sta in fata….dar stiu cine-mi sta in fata: Regele meu!….de ce sa ma mai  tem?…

O saptamana victorioasa!

…iar voua, care  de maine incepeti scoala…doar atat:”Luminati!” Domnul cu voi!

…sa adunam lucruri de valoare…nu gunoaie!…

 

…ACOLO e Tara mea…nu la gunoaie!…

 

…si, asta mi-a dat-o Alex…Mersi! 

3 Comments (+add yours?)

  1. Geanina
    Sep 14, 2008 @ 17:50:36

    Amin, Tam ! Sincer asa de mult m’au miscat ultimele randuri…sa luminam…eu sunt printre cei care maine incep scoala si ca sa fiu sincera sunt asa nesigura…nu stiu ce ma asteapta in acest an scolar, stiu doar ca vreau si trebuie sa’L arat pe Domnul meu in toate. Iti multumesc frumos pt. aceasta incurajare si imi doresc sa atinga inimile mai multor tineri asa cum a atins’o si pe a mea. Domnul sa te binecuvinteze, Tam >:D<

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Sep 14, 2008 @ 18:04:56

    Multa putere, Geanina!:*

    Reply

  3. ana-maria
    Sep 15, 2008 @ 13:13:00

    “…sa adunam lucruri de valoare…nu gunoaie!…
    …ACOLO e Tara mea…nu la gunoaie!… ”

    Ai fost atat de hotarata si precisa in acest articol…vrei sa ne intorci din nou privirile inspre orizont si sa ne arati din nou CARE este TARA NOASTRA, care este tinta noastra, care este Dumnezeul nostru , ceea ce ne pregateste El …si astfel reaprinzi speranta si bucuria in inimile noastre ! Felicitari!🙂

    Gunoaiele lumii acesteia oferite de satan aici si acum palesc pe langa splendoarea si grandoarea, bucuria pe care o vom avea pentru totdeauna in prezenta Celui ce merita toata gloria si inchinarea noastra.

    Nuantele ies cel mai bine in evidenta cand sunt puse in contrast: …”ACOLO e Tara mea…nu la gunoaie!… “.

    Frumos!🙂

    Reply

Leave a Reply

