…a venit la mine…

 

…oboseala ma toropea…priveam la facturi, dar cu gandul la ceas…Si, in acel moment, un fluturas, in graba, a trecut prin fata mea…parca trezindu-ma…facandu-ma sa tresalt…apoi, in liniste, s-a asezat pe teancul de facturi din fata mea…il priveam si m-am intrebat: “Doamne, ce ai vrea sa invat de la el? De ce l-ai trimis la mine?”…Si gandul acesta mi-a tresarit in minte:…fa liniste in tine…lasa oboseala si tot ce ar vrea sa-ti fure bucuria…Priveste tinta la Mine…si bucura-te! …

…fluturas mic ce mi-ai redat zambetul si bucuria…iti multumesc ca ai venit la mine…Iti multumesc ca l-ai trimis la mine…Iti multumesc ca mi-ai adus aminte sa zambesc si sa ma bucur, sa fac liniste in mine si sa privesc doar la Tine!…

aa…si am mai invatat ceva…sa fiu atenta si la lucrurile mici…pentru ca si de la ele am de invatat…

 

 

7 Comments (+add yours?)

  1. simplulgand
    Sep 08, 2008 @ 19:44:14

    gasesc mereu la tine ganduri simple si pline de viata, repet, pline de viata🙂 Sa nu incetezi niciodata sa te bucuri de adevarata Viata! Fii binecuvantata!

    Reply

  2. Alexander
    Sep 08, 2008 @ 20:54:36

    “Fericirea este un fluture care iti scapa intotdeauna atunci cand vrei sa-l prinzi posesiv, dar ti se aseaza singur pe umar cand nu-l doresti prizonierul tau si il astepti cuminte si rabdator” Ioan Alexandru Tantar Fluture

    Reply

  3. Geanina
    Sep 10, 2008 @ 19:20:08

    Stii Tam imi placu f. mult ceea ce ai scris tu aici si imi amintii ca si pe mine m’a cercetat Domnul in privinta asta acum cateva saptamani. El mi’a spus ca trebuie sa ma opresc din graba mea, din tot ceea ce fac macar pt. o clipa si sa privesc in jur si sa admir natura, atat de frumoasa pe care El a creat’o…Sunt convinsa ca asta a vrut sa’ti spuna si tie : ” Nu’ti pierde bucuria, uita’te in jur si vezi cate am afcut pt. ca tu sa te bucuri ” Domnul sa te binecuvinteze, Tam >:D<

    Reply

  4. Silviu Sh
    Sep 11, 2008 @ 21:32:10

    Vaaaiii…. Dar ce facemmm…. Cristi si-a facut operatie la ochi tocmai cand avea mai mare nevoie de ochelai sa observe lucrurile mai mici…. Ce-a ratat omu asta.

    Dl sa te binecuvinteze TamTam. Lucruile mici te duc cu gandul la Dumnezeu. Chiar zilele astea ma gandeam la protonul care a intrat in circuitul lui Large Hadron Collider. Cat de minunate sunt lucrarile Domnului. El e atat de mare dar a creat universul in cel mai minuscul detaliu… ca si un proton.

    Minunat gand.

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Sep 12, 2008 @ 11:52:46

    Da, Silviu…mi-a zis Ovidiu de Cristi…ma bucur ca a reusit. Acum e bine? (ca zicea ovidiu ceva de ceata…:)
    …si,da…cat de minunate sunt lucrarile Tatalui nostru!…

    …hai ca ma mai apuc de un aviz:)

    Reply

  6. SIlviu Sh
    Sep 12, 2008 @ 13:10:40

    Din ce in ce mai bine pe zi ce trece. Parca e nou nascut…il deranjeaza lumina puternica dar ceata dispare si vede mult mai bine. Slava Domnului

    Reply

  7. Tam
    Sep 12, 2008 @ 13:34:05

    …ce ma bucur…Lumina si pe mine ma deranja..si inca ma mai deranjeaza cateodata…dar las ca vine toamna:) Oricum, bine ca a scapat… Vorba lu’ Ovidiu: “Are si Cristi ochi ca ai tai”😀

    aaa..si..traiasca economistii:)

    Reply

Leave a Reply

