..un gand…o dorinta…o rugaciune…Multumesc!

 

…Multumesc, Tata, pentru aceasta noua zi…multumesc ca, pana acum, ai fost clipa de clipa alaturi de mine!…Multuemsc pentru toate momentele prin care m-ai trecut si in care mi-ai aratat dragostea Ta! Aici sunt numa’ cateva…cele care m-au marcat cel mai tare…

https://ac0loetaramea.wordpress.com/2008/05/13/condus/

 

https://ac0loetaramea.wordpress.com/2008/05/13/condus/

 

https://ac0loetaramea.wordpress.com/2008/02/15/viata-e-a-tadar-nu-iti-apartine/

 

Si…

 

 

 

 

…si, va multumescsi voua!…ma bucur sa pasim pe acelasi drum…catre cer…

..E o noua zi…o noua dimineata…si, asa cum a rasarit soarele, asa vreau sa rasar si eu!…Ma arunc in drumul meu…vreau sa luminez! …

Ms, Lizzie ( www.paginadeviata.blogspot.com ), Alex( www.nazireat4him.blogspot.com ), Irina ( www.1razadesoare.wordpress.com ), nr-ului necunoscut:). Anca P, Anca R. Boss(cuvintele tale au devenit rugaciunea mea; ms!), Ovidiu, Elvis, Dani, Ana, Dana, Ramona, Vio:) si la restu:)..pt mesajele si incurajarile voastre!… Si, Diana, ms pt poza:*

Si, Domnul este Pastorul meu!….

“Ia-mi Tu, Doamne, mana

Si ma condu

De-acum si-ntotdeauna

Precum vrei tu!
Eu, singur, nu pot face

Macar un pas !

Deci, spune-mi : unde-Ti place

Sa merg eu, azi?!”

 

 

4 Comments (+add yours?)

  1. simplulgand
    Aug 23, 2008 @ 14:13:54

    La multi ani Tam! am vazut azi pe blog la Alex ca a fost ziua ta. Sa te binecuvinteze Domnul asa cum stie El! Fii iubita!

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Aug 24, 2008 @ 18:30:41

    Ms, Seb!🙂

    Reply

  3. Andrei C.
    Aug 25, 2008 @ 21:26:08

    La multi ani! (primesti intarziatii, intarzierile?)

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Aug 26, 2008 @ 15:02:06

    da da..primesc:) ms, Andrei!

    Reply

Leave a Reply

