Fii linistit!

…e o noua zi…si aceasta-nseamna o noua lupta…o noua speranta…o bucurie…tristete…un zambet…o noua lacrima…o noua deznadejde…o noua incercare…o noua incredintare…depinde ce vrei sa primesti…depinde de situatia in care te afli si cum alegi s-o privesti…

            …stiu ca cel rau nu va sta nici azi locului si va da tarcoale…stiu ca va veni si azi sa-mpunga…dar mai stiu ceva mult mai important: ca nu sunt singura! Si acest Cineva care e langa mine, lupta pentru mine!…De-as fi singura, as cadea…dar asa, ma tine El pe Stanca…”ca nu cumva sa-mi lovesc piciorul..”…

            …si-acum mi-a zis asa: “Ia seama si fii linistit; nu te teme de nimic si sa nu ti se moaie inima!” (Isaia7:4)….asta e tendinta omului: sa ma-ngrijorez eu, sa ma tem eu… El zice atat: “Fii linistit!”, am Eu grija de tine, azi!…

            Tata, stiu ca si azi va bate vantul, vor lovi valurile…dar, aleg sa ascult de vocea Ta care-mi zice : « Stai linistit ! »….Si vreau sa aleg sa stau linistita!…

            “Eu am incredere in bunatatea Ta, sunt cu inima vesela, din pricina mantuirii Tale; cant Domnului caci mi-a facut bine!” (Psalmul 13:5,6)

            …”eu am incredere”…si asta-mi da putere sa stau linistita!…

            …e o noua zi….haideti sa stam linistiti!…in bratele Creatorului si Stapanului Universului, de ce ne-am ingrijora?….

            Pace voua!

Leave a Reply

