..o noua zi din dragoste…

…am obosit…astept zorii zilei…stiu ca, dupa noapte, vine zi…si durerea se va sfarsi…asta astept…dar si-n aceasta durere am invatat sa-mi ridic glasul spre El…sa-I vorbesc…sa astept sa-mi vorbeasca…astept zorii zilei…si iata-i ca vin…asta inseamna speranta…si-mi ridic din nou glasul spre El…si-i multumesc pentru o noua zi…Am asteptat-o prea mult…si vreau sa ma bucur deplin de ea…

 

“O noua zi din dragoste…

S-a aratat pe cer o stalucire..”

 

…si-I multumesc pentru aceasta zi….

 

…dar, mai mult astept Aceea zi…si mai mareata…astept Acel rasarit sublim….cand Speranta noatra se va-mplini!…

 

…acest rasarit a sosit…il astept pe urmatorul…si pe urmatorul…pana cand voi vedea ADEVARATUL RASARIT!

 

O zi senina cu Isus!

1 Comment (+add yours?)

  1. agape_girl
    Aug 05, 2008 @ 20:04:36

    nu mai este mult, soricela mea. nu mai este mult si Il vom vedea cu ochii nostri. >:D<

    Reply

Leave a Reply

