La multi ani, Diana!

 

…cea mai faina sora:*

5 Comments (+add yours?)

  1. 1razadesoare
    Jun 28, 2008 @ 20:39:57

    cea mai “cula” sora😉 Iti doresc ca Dumnezeu sa-ti asculte rugaciunile!!!!
    binecuvantarea Lui sa ramana peste tine!
    luv u :X:X:X:X:X

    Reply

  2. Eliza
    Jun 29, 2008 @ 09:13:25

    Am gresit anu’ asta….nu i-am urat, desi am stiut😦
    Da’ rugaciunile pentru ea nu tin cont de zi; nici ascultarea lor de catre Domnul nu e influentata de ziua cand sunt facute. Sau daca ea stie sau nu😛 Au fost si vor mai fi, alaturi de ea, rugaciunile de la mine pentru El, pentru ea.
    Ramai aproape de El; in Iubire! >:D<

    Reply

  3. simplulgand
    Jul 01, 2008 @ 17:55:00

    multi si fericiti! sa fii iubita si sa iubesti!

    Reply

  4. un firicel
    Jul 03, 2008 @ 19:28:58

    La multi ani … (nu ne-ai chemat la ziua ei :D)

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Jul 04, 2008 @ 14:41:57

    ei… i-am facut surpriza:)..daca erai mai aproape, clar ca te chemam si pe tine:)…sau, veneai si de-acolo?:)

    Reply

Leave a Reply

