La multi ani, Eliza!

LA MULTI ANI, LIZZIE!…un indemn am primit azi dimineata, si vreau sa ti-l dau si tie!…Multumesc Domnului pentru tine, pentru tot ce m-a invatat prin tine si pt tot ce ma va invata in continuare! Esti o binecuvantare! Fii bincuvantata!:*

 

«Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, si El te va sprijini. El nu va lasa niciodata sa se clatine cel neprihanit!»

                   Ps.55: 22

…vs astea le-am luat de pe pagina ei:).. sper sa nu te superi:)   www.paginadeviata.blogspot.com

(Eklesia)

Pentru ce va uitati fete fecioare la mine?
Ma cunoasteti prea bine…
Nu sunt cine stie cine.
Nu fac parte dintre oamenii lumii
importanti
mari
si grei.
Sunt numai o mireasa…
misutuita de dor dupa Mirele ei.
Dupa Mirele care gasi pret de rascumparare,
nu in pretul aurului sau al pietrelor nestemate,
ci in pretul vietii;
si pe palmele Lui sunt sapate-
pe palma Lui de Dumnezeu-
toate literele numelui meu.
Deci, pentru ca nunta e aproape,
am grija sa nu mi se stinga lumina in noapte.
M-am incins cu Adevarul
peste vesmantul de in subtire,
m-am incaltat cu ce ravna.
Si m-am acoperit cu neprihanire.
Mi-am luat scutul stralucitor ca un Soare,
sa nu ma ajunga cumva acele sageti arzatoare.
Mi-am otelit bratele cu putere
si mi-a m facut timp pentru altii,
mai necajiti decat mine, sa le fiu mangaiere.
Desi pe-aproape-i prapastia adanca,
m-am trudit cu migala
dar mi-am zidit casa pe Stanca.
De-acum pot sa vina valurile,
vanturile,
urgiile.
Nimic n-o sa-i schimbe din loc temeliile.
Poate sa vina chiar si vrajmasul
Dar numai pana la poarta:
“Ehei, cum traiesti tu?
Pentru noi esti ca moarta.
Tie nu-ti pasa de cate pot sa mai vina:
foamete,
boala,
chiar moarte, invazia straina?
Ce-ai sa te faci
cand n-o sa-ti mai ajunga bucata de paine?”
Dar Mirele meu m-a invatat
sa-L astept linistita,
sa ma rog ne-ncetat
si sa rad de ziua de maine.
Si sa rad de ziua de maine.

 

Un an victorios!

          Te iubesc, soricel!:)

                        TamTam

 

11 Comments (+add yours?)

  1. Alexander
    Jun 14, 2008 @ 08:23:28

    “Dar Mirele meu m-a invatat
    sa-L astept linistita,
    sa ma rog ne-ncetat
    si sa rad de ziua de maine.
    Si sa rad de ziua de maine.”

    Pana aici Dorinta Elizei.

    VIata de invatare, de asteptare si rugaciune.
    Asta isi doreste ea.

    Multumim de ce este nobil, curat, drept, frumos, sfant si voios ce vine de la EL prin tine si ne oferi si noua.Aceasta sa te insufleteasca mereu.

    Ma bucur ca vrei sa il cunosti pe El si ca stii sa astepti in pregatire binecuvantarile Sale.

    Viata ta este un singur raspuns “DA!” ( pana la moarte) spus Iubirii nesfarsite – Dumnezeu.
    Sa crezi mereu in iubirea Lui pentru tine.

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Jun 14, 2008 @ 08:30:35

    da…”Sa crezi mereu in iubirea Lui pentru tine!”…chiar si atunci cand pe cer sunt nori! Pace!

    Reply

  3. eirene
    Jun 14, 2008 @ 18:24:26

    La multi ani, Eliza! asteapta fagaduinta Sa si nu uita ca furtunile din viata ta sunt doar pentru a se arata mai apoi un soare , mai maret , mai stralucitor! fii binecuvantata! multi ani cu Hristos!😉

    Reply

  4. Eliza
    Jun 16, 2008 @ 19:16:46

    Ce sa mai zic? Domnului toate multumirile pentru niste prieteni ca cei pe care ii am si pentru ca ma fac sa-i simt aproape >:D<

    Reply

  5. marius
    Jun 18, 2008 @ 07:57:36

    mai copii, din ce biserica faceti voi parte? am dat intamplator peste acest site… am dai search la isus pe google…:P sper sa vada cineva mesajul meu si sa dea reply sau mail pe marius.telelink@yahoo.com🙂 si ca sa nu fiu total pe linga , LA MULTI ANI ELIZA!!! :p

    Reply

  6. 1razadesoare
    Jun 18, 2008 @ 11:39:33

    de la Betel 1, Sibiu! esti frate cu noi….? sau….asteptam sa ne spui si tu de unde esti🙂

    Reply

  7. marius
    Jun 18, 2008 @ 12:16:12

    mai nu pot sa fiu atat de ingamfat si sa spun k sunt frate cu voi. eu sunt din bucuresti. nu fac parte din nicio biserica. orcum… vroiam doar sa va spun k e incurajator k intr-o lume k a noastra mai sunt totusi tineri care nu se tem sa spuna k Il iubesc pe Dumnezeu.

    Reply

  8. Acolo e Tara mea
    Jun 18, 2008 @ 12:42:08

    …sa ne ajute Domnul sa sustinem toata viata lucrul acesta!…:)

    Reply

  9. simplulgand
    Jun 24, 2008 @ 13:01:19

    inconjurata de copii in toate pozele🙂 sa iti dea Domnul multi si frumosi ;)) La multi ani!

    Reply

  10. Acolo e Tara mea
    Jun 24, 2008 @ 13:57:18

    acum merg sa ma intalnesc cu ea…si o sa-i transmit mesaju:d

    Reply

  11. Eliza
    Jun 25, 2008 @ 06:45:12

    :)) Thanks, Seb🙂

    Reply

Leave a Reply

