CIG – promotia 2004-2008 :)

 -o parte din CIG:)

Hello!..stau acum si privesc in urma…ce repede au trecut acesti 4 ani de facultate…fff repede….Si, de ce nu, foarte frumos au trecut. A da, clar ca au fost si zile mai «intunecoase», in sesiuni…dar, alegand  sa merg cu El, a fost totul ok. Fiecare sesiune a fost o binecuvantare…fiecare examen a fost o treapta..in sus… I-am multumit Domnului de fiecare data…dar acum vreau sa-I multumesc pentru acesti 4 ani …ani in care El a fost cu mine…ani in care El nu m-a lasat singura nici macar o clipa….Si asta, nu pentru ca meritam eu…nu!…El si-a tinut promisiunea dinaintea examenului de admitere… «Eu voi fi cu tine!»…si a  fost!

            …Iti sunt recunoscatoare, Parinte, pentru purtarea ta de grija!

            Eben-Ezer…pana aici, Domnul a fost cu mine….si, stiu ca El va continua ceea ce a inceput…Stiu ca nu m-a adus pana aici, ca acum, sa ma lase singura. Atata timp cat eu raman langa El, stiu ca si El va ramane langa mine.

            Sincer, daca stau sa privesc in viitor, parca, putin cate putin, incepe sa ma ia teama… S-a incheiat o perioada din viata…si incepe alta… Nu stiu ce va fi… Habar n-am! Dar, stiu ca El stie! Si, constienta de acest lucru, ALEG sa ma-ncred in El! Nu vreau sa fac eu planuri! Face El! Eu doar vreau sa fac liniste…si sa-L vad…sa-L ascult…Vreau sa am o singura grija: sa nu ma ingrijorez!

            Iar pentru voi, care inca mai sunteti pe bancile universitatii(ce fain suna :d)…tot ce pot sa va zic e atat: «Alegeti-L pe El mai presus decat orice, puneti-L pe primul loc…si nu veti fi dati de rusine! Asta zice Biblia, nu zic eu :)

            …ieri a fost cursul festiv… cam 400 de studenti si-au primit diploma, au fost felicitati….a fost f fain totul…Casa de Cultura plina-plina… Dar, gandul imi fuge la un alt lucru, la care ma gandeam si ieri in timp ce mergeam spre facultate:… Va veni o zi in care, vom fi incoronati…si nu de o universitate, ci de Marele Profesor, de marele Economist, de Creatorul Universului, de Rascumparatorul nsotru…. Si, astept ziua aceea! …pana atunci, astept….si vreau sa astept frumos!…si, atunci nu va fi doar Casa de Cultura din Sibiu plina, ci va fi intreaga Biserica. Fain, nu ?…Astept ziua aceea!…

            Ok, inchei aici….ar mai fi multe de spus…dar mai am de scris la lucrarea de diploma, so…ma apuc de treaba :) Domnul cu noi toti!

 

Aaa….si, bucurat-va cat inca mai sunteti studenti! Va rog mult! :)

 – mai lipsea unu’:)

6 Comments (+add yours?)

  1. 1razadesoare
    Jun 12, 2008 @ 12:02:32

    pacat ca mai “mai lipesea unu’ “(sa fie quatro complet😉 ) sunt mandra de tine, Tam-Tam si fericita ca am putut lua parte la acest moment frumos din viata ta. iti multumesc pt prietenia ta! EL sa aleaga tot ce e mai bun si frumos pentru tine!

    Reply

  2. Radu
    Jun 12, 2008 @ 19:25:52

    la mine te referi tam-tam? :))))))

    Reply

  3. Acolo e Tara mea
    Jun 13, 2008 @ 10:54:52

    nuuu…la Radu frate-mio:).. cu tine e alta poveste:D

    Reply

  4. Ana-Maria
    Jun 13, 2008 @ 14:37:15

    ” Iar pentru voi, care inca mai sunteti pe bancile universitatii(ce fain suna :d)…tot ce pot sa va zic e atat: «Alegeti-L pe El mai presus decat orice, puneti-L pe primul loc…si nu veti fi dati de rusine! Asta zice Biblia, nu zic eu 🙂

    […] Aaa….si, bucurati-va cat inca mai sunteti studenti! Va rog mult! 🙂 ”

    Mesaj receptionat! Sfatul a ajuns si la “urechile mele” . Multumesc Tamara.🙂. Ma bucur ca te-am vazut si eu pasind pe scena Casei de Cultura pt a primi diploma. Multa putere si inspiratie de sus in realizarea lucrarii de diploma.🙂

    Reply

  5. Alexander
    Jun 13, 2008 @ 15:29:14

    “ALEG sa ma-ncred in El”
    Bravo.
    Felicitari.
    Este cel mai real mod de a privi si actiona in viata.

    “ALEG sa ma-ncred in El”- indiferent de ce ti se intampla in viata.
    “ALEG sa ma-ncred in El”- orice ti s-ar intampla.
    “ALEG sa ma-ncred in El”- si vei fi binecuvantata.

    Multumim de marturie.
    Dumnezeu are pastrata in orice generatie o marturie si voce prin fii si fiicele Sale.
    Vie imparatia Sa.

    Faina si observatia ta…sa ne ajute Domnul sa fim vrednici si de Premiul sau.
    Filipeni 3:10-11
    Sa il cunosti pe El tot mai mult si sa treci examenele vietii impreuna cu Domnul tau .

    Reply

  6. Acolo e Tara mea
    Jun 13, 2008 @ 16:08:03

    Amin! Ms, Ana si Ms, Alex!:)

    Reply

Leave a Reply

