…gand pentru sesiune…

…pentru cei care ati intrat in sesiune,ma gandeam sa scriu cateva ganduri… Am citit azi dimineata niste versete care m-au facut sa ma gandesc la examenele astea…Era vorba despre Iosif… «Domnul a fost cu Iosif, asa ca toate ii mergau bine!» Si, cand Domnul e de partea noatra, e imposibil ca oamenii sa nu vada aceasta. «Stapanul lui a vazut ca Domnul era cu el, si ca Domnul facea sa-i mearga bine oridece se apuca!»(Geneza 39 :2,3). Dar, ce e mai important e sa vedem ca, nu numai cand traia in casa lui Potifar, ii mergeau toate bine. Si cand a ajuns la stramtorare, in inchisoare(si nu din cauza lui aceasta), Domnul a continuat sa fie cu el. «Domnul era cu el. Si Domnul ii dadea izbanda in tot ce facea!» Pe mine m-au incurajat cuvintele astea. Sa vad, din nou, ca Domnul nu-si lasa copiii de izbeliste. Acolo unde e El, e victorie. Acolo unde e El, nu poti ramane de rusine.

…lasati ca sesiunea asta sa fie o binecuvantare, nu un stres, nu zile pierdute cu invatatul…lasati-L pe El sa-si arate puterea.

Pana acum, am trecut prin 8 sesiuni, dar niciodata nu m-a dezamagit Domnul! Si-i multumesc pentru ca de fiecare data mi-a purtat de grija! Recunosc ca, m-am si ingrijorat…dar in momentele alea nu castigam nimic…dimpotriva, pierdeam pacea…

E urata sesiunea atunci cand ne ingrijoram…am simtit asta… Dar de fiecare data cand ziceam «Tata, e prea grea situatia asta pentru mine! Ti-o las Tie! Aleg sa cred ca Tu esti in control si ca Tu poti rezolva Totul! Aleg sa nu ma mai ingrijorez!..»de fiecare cand  lasam totul in mana Lui, El imi dadea altceva…imi dadea pace, bucurie si speranta. Ar fi mult sa scriu aici toate experientele din acesti 4 ani de facultate. Dar au fost numa’ experinete pline de El…pline de pace…si asta nu pentru ca au fost examene usoare, ci pentru ca a fost El acolo!

..Niste versete care m-au incurajat  de fiecare data…

         «Cand lucrez Eu, cine se poate impotrivi?» (Isaia 43:13b)

         «Tu esti robul Meu, te aleg, si nu te lepad! Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare!» (Isaia 41 :10)

         «Eu, Eu va mangai! Dar cine esti tu, ca sa te temi de omul muritor, si de fiul omului, care trece ca iarba, si sa uiti pe Domnul care te-a facut, care a intins cerurile si a intemeiat pamantul?» (Isaia 51 :12,13a)

El mi-a mai primis ceva : «Da, veti iesi cu bucurie si veti fi calauziti in pace!… »….si acum, la sfarsit de facultate, vad implinirea promisiunii Lui.         

..si, promisiunea asta ti-o face si tie! ..nu o rata!

... lasati ca fiecare examen sa fie o treapta spre cer...cu fiecare examen sa cresteti in increderea in El….fiecare examen sa fie o bucurie…

…in loc de «Succes!» vreau sa va zic: Incredeti-va in Domnul!..si nu veti fi dati de rusine!!

 

 

 

 

 

 

O sesiune
    
     plina de
        
         Lumina !

 

 

 

 Aaa…era sa uit de cei care au terminat sesiunea si asteapta licenta:)… Domnul e si cu noi! Daca pana acum nu ne-a lasat, nu ne va lasa nici acum! Sunt sigura! Merita sa ne ingrijoram?..Nu!…

…sunteti in rugaciunile mele! Va salut!

Sa mergem cu El!

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

