Chiar de….

Faca-mi-se-ntotdeauna dupa sfantul Tau Cuvant,
Chiar de-ar fi sa-mi cada toate planurile la pamant.

Gandul Tau sa se-mplineasca nestirbit in mine-oricand,
Chiar de-ar fi sa se darame tot ce mi-am zidit in gand.

Voia Ta sa se inalte ca stapan in viata mea,
Si-n farame sparge-mi voia, printr-o lovitura grea.

Rugaciunea asta, Doamne, Tu sa mi-o asculti mereu,
Iar de-ar fi s-o schimb vreodata, n-asculta de gandul meu!

(Nicolae Moldoveanu)

 

…cantam atat de des cantarea asta…dar ne gandim la cuvintele ei ? De cate ori zicem «Faca-se voia Ta, Tata!» ….si daca vedem ca nu ne convine aceasta voie(pentru ca nu e dupa cum vrem noi), comentam?…Doamne, invata-ma sa accept voia Ta in viata mea…orice ar presupune aceasta. Pentru ca stiu ca, tot ce faci Tu, e spre binele meu !…Tu cunosti ce-i mai bine pentru mine! ..Ma las in totalitate in mana Ta!…

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Andrei C.
    May 29, 2008 @ 08:16:15

    Mi.aduc aminte când am fost la Cisnădie la conferinţa de tineret şi o fată din grupa noastră niciodată nu cânta versurile astea: “Si-n farame sparge-mi voia, printr-o lovitura grea.” pentru că nu era pregătită să accepte voia Lui Dumnezeu atât de drastic şi totuşi noi de multe ori suntem ipocriţi, făţarnici pentru că le cântăm fără să trăim cu inima asta. Dumnezeu să ne ajute să acceptăm voia Lui aşa cum este pentru viaţa noastră.

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    May 29, 2008 @ 08:21:02

    Amin!..pentru ca, niciodata nu vom fi zdrobiti pentru moarte, ci pentru viata!…

    Reply

Leave a Reply

