Ne bucuram de calatorie?

         …citeam din cartea lui Max Lucado…si am dat peste niste adevaruri extraordinare… Sunt de acord cu tot ce zice acolo…si de multe ori chiar, am zis ca, viata e o calatorie importanta si trebuie sa ma bucur de fiecare moment. Dar de multe ori m-am lasat dusa de val…de ingrijorari…de tot ce e in jur…si am uitat sa ma bucur cu adevarat… 

           Intampalrea care l-a marcat pe Max e urmatoarea :… calatorea cu avionul…ceva obisnuit pentru el, dar ceva nou pentru o doamna simpla… Toti din acel avion erau ocupati(unii citeau ziarul, unii butonau la laptop, altii etc)…in schimb, doamna aceasta, exclama la tot ce vedea nou…  «Si asa a tinut-o pe toata durata zborului. Nu i-a scapat nimic. Daca nu se uita pe fereastra, o uimea ce vedea in revista. Daca nu vorbea, exclama «oohh». S-a jucat cu ventilatorul. A tot apasat intrerupatorul care stingea si aprindea lumina de deasupra capului ei. S-a jucat cu centura de siguranta. Si-a savurat masa de pranz. In timpul turbulentelor, m-am uitat spre ea sa vad daca se simte bine, si zambea cu gura pana la urechi. Parca s-ar fi dat cu roata mare la balci !  Pe la jumatatea calatoriei mi-am dat seama ca ea era singura care se bucura de acel zbor! Noi, ceilalti, «sofisticatii», eram prea maturi ca sa ne distram!»

            De ce ni se par obisnuite anumite lucruri?…De ce oare ne-am obisnuit cu tot ce avem in jur, si, in loc sa ne bucuram, le luam ca si cand ni s-ar cuveni ? Ne-am obisnuit chiar si cu Dumnezeu !..

            La sfarsitul calatoriei, femeia i-a zis lu’ Max: «Fiule, poate ca nu-i treaba mea sa-ti spun asta, dar ai lucrat tot timpul. Ai nevoie de relaxare, baiete! Ai nevoie sa lasi deoparte masinaria aia si sa te bucuri de calatorie!»

            Si, cuvintele astea parca le-am auzit si eu, cu numele meu… «Tamara, bucura-te de calatorie! Adu-ti aminte ca, acum ceva timp ai zis ca vrei sa savurezi fiecare moment…e o calatorie pentru care s-a platit un pret mare… »

            Si, incheie capitotulu cu «Am inteles ca nu foloseste la mare lucru sa parcurgi drumul fara sa savurezi calatoria!»

 

(din «Calmul din mijlocul furtunii», Max Lucado)

          

  Aleg sa ma bucur de acest azi!

 

  

 

 

1 Comment (+add yours?)

  1. irina
    May 28, 2008 @ 13:01:55

    foarte frumos, cred ca, cu toti am uitat ecoul cuvintelor:” bucurativa totdeauna” si eu aleg sa ma bucur mereu ca un copil! :):):)

    Reply

Leave a Reply

