…si, pasesc zambind!…

…de dimineata am citit Psalmul 27…exact ce aveam nevoie…Nu stiu ce va aduce ziua de azi…stiu ca trebuie sa merg la un examen, apoi nu stiu ce va mai veni…dar las TOTUL in mana Lui de Tata!…si pasesc, zambind! Stiu ca Tu mergi inaintea mea

 

1. Domnul este lumina şi mîntuirea mea: de cine să mă tem? Domnul este sprijinitorul vieţii mele: de cine să-mi fie frică?

2. Cînd înaintează cei răi împotriva mea, ca să-mi mănînce carnea, tocmai ei-prigonitorii şi vrăjmaşii mei-se clatină şi cad.

3. Chiar o oştire de ar tăbărî împotriva mea, inima mea tot nu s’ar teme. Chiar război de s’ar ridica împotriva mea, tot plin de încredere aş fi.

4. Un lucru cer dela Domnul, şi-l doresc fierbinte: aş vrea să locuiesc toată viaţa mea în Casa Domnului, ca să privesc frumuseţea Domnului, şi să mă minunez de Templul Lui.

5. Căci El mă va ocroti în coliba Lui, în ziua necazului, mă va ascunde supt acoperişul cortului Lui, şi mă va înălţa pe o stîncă.

6. Iată că mi se şi înalţă capul peste vrăjmaşii mei, cari mă înconjoară: voi aduce jertfe în cortul Lui în sunetul trîmbiţei, voi cînta şi voi lăuda pe Domnul.

7. Ascultă-mi, Doamne, glasul cînd Te chem: ai milă de mine şi ascultă-mă!

8. Inima îmi zice din partea Ta: “Caută Faţa Mea!” Şi Faţa Ta, Doamne, o caut!

9. Nu-mi ascunde Faţa Ta, nu îndepărta cu mînie pe robul Tău! Tu eşti ajutorul meu, nu mă lăsa, nu mă părăsi, Dumnezeul mîntuirii mele!

10. Căci tatăl meu şi mama mea mă părăsesc, dar Domnul mă primeşte.

11. Învaţă-mă, Doamne, calea Ta, şi povăţuieşte-mă pe cărarea cea dreaptă, din pricina vrăjmaşilor mei.

12. Nu mă lăsa la bunul plac al protivnicilor mei! Căci împotriva mea se ridică nişte martori mincinoşi, şi nişte oameni, cari nu suflă decît asuprire.

13. O! dacă n’aş fi încredinţat că voi vedea bunătatea Domnului pe pămîntul celor vii!…

14. Nădăjduieşte în Domnul! Fii tare, îmbărbătează-ţi inima, şi nădăjduieşte în Domnul!

 

 

Si apoi, am citit ceva din Geneza…cand Domnul ii promite un fiu lui Avraam..si ii vine greu sa creada ca Domnul poate face asa ceva…deoarece era foarte batran. Si, ce zice Avraam ?… «Sa traiasca Ismael inaintea Ta!»…de cate ori nu facem si noi asa ?…ne multumim cu ce avem…si ne e greu sa credem promisiunile Lui…Daca am crede, am vedea lucruri mari intamplandu-se!… Azi, ALEG sa cred ca Tu poti face tot ce vrei ! Si-Ti multumesc pentru dragostea Ta!

…Hai cu mine azi!…singura nu pot face nimic !

Multumesc !

 

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. irina
    May 27, 2008 @ 08:10:22

    no comment! really:)

    Reply

  2. Andrei C.
    May 27, 2008 @ 13:01:48

    Aleluia! Slava Lui
    Inima îmi zice din partea Ta: “Caută Faţa Mea!” – până şi îndemnurile inimii sunt tot din partea Lui. Domnul este totul … nimic fara El.

    Reply

Leave a Reply

