“El m-a ocrotit”…by Estera:)

…Luni, la cor, un vers dintr-o cantarea zicea ceva cu “M-a ocrotit….”…si Estera, care era langa mine si desena..a scris pe foaie «El m-a ocrotit!» J si-i zic sa deseneze ceva care sa reprezente ce a scris ea….si-mi zice… «pot sa o desenez pe mama cu un bebe?» J

…si, asta e desenul ei… m-a uimit din nou imaginatia unui copil…

.           …ce ar trebui sa invatam noi ?…sa ne reamintim ca El ne ocroteste asa cum o mama isi ocroteste copilul…Si, chiar printre «stanci», suntem in siguranta!..orice ar veni, din mana Lui nu ne poate smulge nimeni si nimic!

Fiti binecuvantati toti cei iubiti de El!

i

 

 

 …Ms, Estera, pt desen:)

5 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    May 14, 2008 @ 14:41:54

    Multe avem noi de invatat de la copilasii astia…micutii astia care ne sunt daruri ceresti si zambete …un copil- un zambet.🙂 Vreau un zambet🙂 Ca sa-l completeze deplin pe al meu😛 ;))

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    May 15, 2008 @ 10:10:53

    putin dintr-un zambet intreg am incercat sa-ti trimit ieri:)

    Reply

  3. Eliza
    May 15, 2008 @ 18:21:43

    ai si reusit, zambetzel🙂 s-a primit la mine zambetul🙂 ANUNT: primesc cu bucurie zambete. Cred ca exprima si spun foarte mult zambetele astea…neretinute🙂

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    May 16, 2008 @ 06:16:31

    pai ma gandeam eu ca l-ai primit…ca a ajuns la mine delivered-ul:)

    Reply

  5. eliza
    May 16, 2008 @ 08:38:42

    :))

    Reply

Leave a Reply

