…condus…

 

 

..o experienta foare faina am avut ieri….scriu repede ca tre’ sa fug pana la scoala…

…ieri de dimineatza aveam examen la Diagnostic financiar si, dupa aproape o ora de asteptare, am reusit sa luam legatura cu profu’…care, a uitat cred de noi J…si ne-a reprogramat la 3 jumate. Si na, am plecat…Leo imi zicea ca, cine-stie de ce s-o fi intamplat asa…

          …ieri dimineata, inainte de a pleca de-acasa am citit despre poporul Israel..cum Domnul ii conducea ziua printr-un nor, iar noaptea printr-un stalp de foc… Si-am zis, «Doamne, condu-ma si pe mine azi, printr-un nor! Vino cu mine!»… cand, m-am uitat afara, era soare, cer senin…si am zis iar «Doamne, unde e norul acela? Sau sa iau norul acela alb ca reper?…
 »…si-am plecat….

          Dar, minune, la 3 cand am plecat de-acasa, a inceput sa ploua….cerul era plin de nori…. Si mi-am adus aminte de promisiunea Lui…si am plecat atat de plina de incredere…stiam ca El vine cu mine! Eram plina de bucurie…zambeam tuturor J

          …poate ziceti ca e doar un examen..nu e mare scofala…dar pentru mine a fost ceva deosebit..sa vad din nou cum El isi tine promisiunile…si ne conduce…

          …sa-L invitam in fiecare zi alaturi de noi….si El va veni! Si, acolo unde e El, e biruinta! Sa nu uitam asta!

4 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    May 14, 2008 @ 14:43:57

    🙂 Slavit sa fie Domnul prin credinta noastra. Ce frumoasa experienta, soricel.
    Esti o binecuvantare >:D<

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    May 15, 2008 @ 10:08:32

    deci, sa specificam: “soricel”, nu “shoricel”:)

    Reply

  3. Eliza
    May 15, 2008 @ 18:18:49

    da, nu as putea spune nimanui drag…shoricel…:)

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    May 16, 2008 @ 06:15:35

    cu toate ca, prima data cand mi-ai zis asa, am inteles “shoricel”…si nu m-am suparat:)

    Reply

Leave a Reply

