Ce are pret?…

…ganduri de aseara de la Vox Dei…

 

De cate ori ti s-a intamplat ca cineva sa calce in picioare ceva ce tu ai facut, ceva pentru care te-ai straduit? Eu recunosc ca mie mi s-a intamplat….si stiu cum am reactionat. Dar intrebarea urmatoare ma face sa-mi fie rusine…. «De cate ori am calcat eu in picioare lucrurile de pret ale lui Dumnezeu?»…si atunci, mi-e si mai rusine…pentru ca stiu ca de multe ori am nesocotit lucrurile Lui de pret. Ce a pus Dumnezeu in noi si are pret?…sufletul nostru !

                          daca credem in Dumnezeu, ar trebui sa ne raportam intreaga viata la El ! …«intreaga», nu numa’ ce-mi convine mie…

                          Cum imi pretuiesc sufletul? Ii dau ce e mai important?

                          …pana vine necazul, atat de putin il bagam in seama…

                          necazul e ceea ce Dumnezeu trimite, pentru a ne trezi…pentru a pretui ce ne-a dat El!…de-abia atunci ne ridicam ochii spre Cer…Oare de ce asteptam un necaz pentru a face lucrul acesta?…

                          Am primit un suflet vesnic. De ce nu-l pretuim?

                          Cand descopar importanta sufletului, imi voi indrepta privirea mai mult spre Dumnezeu!

 

Leave a Reply

