..o noua zi…

…vad ca m-a prins ora 24.00/ 00.00 scriind. Cand am vazut ceasul aratand 00:00, mi-am adus aminte de versetul “O zi istoriseste alteia acest lucru, o noapte da de stire alteia despre el. Si aceasta, fara vorbe, fara cuvinte, al caror sunet sa fie auzit… » Si parca vad ziua de 04 mai povestindu-i zilei care astepta la coada, ceea ce s-a intampla azi. Oare de mine i-o fi zis ceva ?:) Si, imediat, i-a predat stafeta. Si 04 mai n-a mai existat. A ramas o amintire. Dar si-a inceput activitatea ziua de 05 mai.

Si, parca am simtit cum in mainile mele se aseaza ceva… Si m-am intrebat «Ce e?»…e un dar…darul acestei zile. Mi s-a parut putin greu darul acesta. Oare din cauza ca sunt mainile mele obosite, sau din cauza ingrijorarilor/ problemelor care vor veni? NU VREAU  sa las ingrijorarile sa-si faca prezenta! FUGITI! Fugiti, va spun de pe-acum! Aici n-aveti ce cauta! Aici e pacea Domnului meu! Nu va las!!!!

Si, primind acest dar, fac aceasta alegeere: ALEG  sa ma bucur de el… ALEG  sa traiesc aceasta zi in lumina eternitatii… ALEG sa iubesc… ALEG sa merg cu Tine! Si, ALEG sa nu ma ingrijorez!…chiar daca imi stau azi 2 colocvii in fata…

Si, chiar daca ziua de azi va arata ca poza asta….stiu ca El ma va trece cu bine prin acele valuri…El va conduce barca vietii mele! A mai facut-o..si am incredere in El!…

Teama…FUGIIIIIIIIIIIIII! N-ai ce cauta!!!!!!!!! Doamne, lasa pacea ta in inima mea!…Multumesc!

Cuvintele pe care le-o zis Gabi ieri, imi rasuna mereu in minte: “MERGI, MERGI CU ISUS!”…cu Tine vreau sa merg! Si stiu ca atunci va fi cel mai bine! Iti multumesc ca Tu lupti pentru mine!

 

O zi victorioasa !

 

 

1 Comment (+add yours?)

  1. eliza
    May 08, 2008 @ 07:32:47

    Alegere…de a merge cu Isus…Asta sa primeze🙂 Sa ne faca mergatori de cursa lunga alaturi de El. Amin

    Reply

Leave a Reply

