Si eu, si tu…

….versurile astea cred ca spun totul despre ceea ce a facut El pentru noi…A purtat povara pana la capat..nu a renuntat. Oare de ce ?..pentru ca stia ca, doar acolo sus pe Golgota, noi vom putea fi eliberati….eliberati de pacate…

  • Nu-i singur Iuda vinovat
    de sângele ce se dădu.
    Nici marii preoţi, nici Pilat,
    ci lumea-ntreagă prin păcat!
    Şi eu, şi tu…

    Nu drumul greu spre Golgota,
    nici biciul, când Isus căzu.
    Şi dacă crucea grea era,
    povara noastră şi mai grea!
    Şi eu, şi tu..

    Nu patru cuie L-au străpuns,
    când El pe cruce se-aşternu.
    Ci noi, cu sufletul ascuns,
    cu mii de patimi L-am străpuns!
    Şi eu, şi tu…

    Nu doar bătrânii cărturari,
    nu doar mai marii preoţi, nu!
    Şi noi am râs cu ochi murdari,
    şi noi suntem cei doi tâlhari!
    Şi eu, şi tu…

    Şi nu ostaşilor prin sorţi
    cămaşa albă şi-o dădu.
    Ci tuturor! Dar tu n-o porţi!
    Şi, fără ea, toţi suntem morţi!
    Şi eu, şi tu…

    Nu doar în stânci, sub lilieci,
    nu doar sub lespede zăcu.
    Ci L-am acuns ca pentru veci
    sub piatra unor forme reci,
    Şi eu, şi tu…

    Şi-acum Isus cel condamnat
    azi El te-ntreabă: “Da sau nu?
    Eşti tu sau nu eşti vinovat?”
    Eu am spus da! Şi-am fost iertat.
    Eu am spus da.
    Dar tu?…Dar tu?…

3 Comments (+add yours?)

  1. Mario
    Apr 27, 2008 @ 20:12:30

    HRISTOS A INVIAT !
    Splendida poezie !As vrea sa ii stiu titlul si autorul !Daca se poate trimite un mail ! MUltumesc anticipat!

    Reply

  2. Mario
    Apr 27, 2008 @ 20:27:11

    inca un lucru important! Iisus se scrie corect fara niciun fel de suparare ca suntem in zi de Pasti!

    Reply

  3. Gillda Popescu
    Apr 21, 2009 @ 21:25:15

    Aseara am ascultat aceasta poezie interpretata de marele actor Florin Piersic.
    Astazi, intreaga zi, nu am avut liniste pana nu am dat de ea … nu i-am stiut nici titlul, nici autorul (nici acum nu le stiu), insa am retinut ultimul vers al fiecarei strofe: “Si eu, si tu”.

    Iti multumesc ca ai postat-o aici, este o poezie extraordinar de frumoasa si atat de graitoare!!!

    Reply

Leave a Reply

