La multi ani, Esther!…1 an…

Incep asa: “Mari sunt minunile Domnului!” Esther, esti o minune!

…ce mica erai aici:)

 Exact…esti fiica de Rege! Si de-asta zambesti asa de frumos! Ma rog ca acest zambet sa-ti ramana toata viata…si prin orice vei trece, sa-ti aduci aminte ca…esti fiica de Rege!

 Stii la ce ma gandesc cand vad poza asta?…ca, o Mana mereu te va tine…O Mana mereu te va sprijini!…

 Si, chiar daca azi nu te pot tine in brate, gandul meu tot la tine e, goanga:)

 Si inchei cu asta: “El va porunci ingerilor Sai sa te pazeasca!”  Si, chiar daca inca nu pricepi tu chestiile astea, important e ca esti sub paza Lui!

La multi ani! Sa cresti mare si cuminte! Te iubesc, goanga mea!:*

 

 

 

8 Comments (+add yours?)

  1. Vero
    Apr 15, 2008 @ 07:19:28

    La multi ani Esther :*:* Dl sa te binecuvinteze sa te faca mare🙂

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Apr 15, 2008 @ 07:24:02

    zic amin!:) ..mare si cuminte:)

    Reply

  3. LIDIA
    Apr 17, 2008 @ 23:15:41

    Era o zi de primavara cand,
    S-a nascut aceasta fiinta minunata
    Toti eram nerabdatori sa vedem
    Harul si Binecuvantarea lui Dumnezeu.
    Este intr-adevar o frumusete, ce acum,
    Remarcand fiecare miscare care o face
    Orice gest sau orice freamat
    Nu poti sta nepasator
    Uitandute la acest ingeras
    Ce creste printre noi
    Urmand si imitand fiecare gest al celor din jurul ei
    LA MULTI ANI ESTHER ONUCU

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Apr 18, 2008 @ 06:35:26

    sa nu-mi zici ca tu ai scris versurile astea:) faine. Si, chiar ca eun ingerash…de care mi-e ffffffff dor:*

    Reply

  5. mamica lui ESTHER
    Apr 18, 2008 @ 07:15:15

    Ce faine sunteti toate:)intradevar este un ingeras:)

    Reply

  6. Alexander
    Apr 20, 2008 @ 06:03:09

    Abia astept sa scriu si eu un comentariu asa ” Tata lui Elias” :))

    Reply

  7. Acolo e Tara mea
    Apr 21, 2008 @ 08:00:19

    Elias…fain nume:)

    Reply

  8. LIDIA
    May 04, 2008 @ 13:06:21

    Da….le-am scris ca o amintire pt cand va fii ea mare…eee o dulce..iti vine sa o mananci

    Reply

Leave a Reply

