Strigatul de la miezul noptii!

 

prayer.jpg

Salut!

…Am aparut intr-un oras strain, singura dintr-o data, fara sa-mi dau seama bine, in invalmaseala vietii…

            Si primul lucru care l-am facut a fost sa-L caut pe El….Si iata ca L-am gasit indata, si v-am gasit si pe voi…da, pe voi. Nu de putine ori in clipele de disperare, fara sa stiti mi-ati redat bucurie, speranta, curaj sa merg mai departe. V-ati inghesuit in sufletul meu si v-am primit imediat. V-ati pus amprenta in viata mea, sunteti parte din mine…Langa voi L-am cunoscut pe El mai indeaproape, am luat hotararea si aproape ca am implinit dorinta inimii mele.

            Poti sa afirmi: «ce sensibila!»…da, iti dau voie…dar, stii de ce sunt asa? Fiindca iubesc…da,  iubesc..iubesc cu dragostea frateasca cu care m-a indemnat Pavel….si, o data cu dragostea mea, am inceput sa sufar pentru voi…Sa sufar pentru ca observ cum ne purtam cu El. De ce nu esti gata sa cazi in genunchi pentru El? De ce te-ai obisnuit cu El asa cum te-ai obisnuit cu ceasul de la mana? De ce nu te mai temi de El?

            Am intalnit oameni cu talanti..cata bucurie sa-i observ, dar cata durere sa-i vad cum si-i ingroapa. Tu, care scrii pe blog, de ce nu poti sa iesi si in fata sa ne spui cateva cuvinte sa ne zidesti? Vei fi intr-o zi numit »rob viclean»…vei rosi? nu! vei intra in pamant de groaza! De ce nu exploatezi la maxim ceea ce a pus El in tine? Fiindca esti prea comod…Fiindca esti chinuit de orgolii, de incapatanare…Vrei sa fii exemplu? Vrei sa fii lumina?…

            Dragul, draga mea, nu poti sluji la doi stapani! De ce in timp ce gura ta canta : «Vino, Domane Isuse!», mintea ta alearga la ultima cucerire, pasiune, la ghiontul pe care abia astepti sa-l dai celui din stanga, sa-i spui cea mai tare veste?..

            Ne-am obisnuit cu El. Acest El, e viata mea, e comoara mea si nu-ti permit sa-L calci in picioare! E Dumnezeul meu!

            Strigi la El numai cand te doare? de ce? de ce El sa nu ia parte si la bucuria ta?…ca doar, de la El o primesti. Cazi in genunchi pentru El! Striga cat mai ai timp! Schimba-ti atitudinea fata de El! Indragosteste-te de El!

            Striga si tu cat mai ai timp!

            Striga cat mai poti!…

                                    Va iubesc!…

 

worship.jpg

1 Comment (+add yours?)

  1. Acolo e Tara mea
    Mar 30, 2008 @ 12:20:48

    in primul rand, cuvintele astea le-am luat pentru mine!…

    Reply

Leave a Reply

