“va lua mieii in brate!”

dsc06898.jpg

…Doamne, simt ca nu pot zambi…Ceva-mi lipseste…bucuria…unde e? Unde am lasat-o ? Pe cine am lasat sa mi-o ia?..Doamne, nu vreau ca bucuria mea sa depinde de vremea de afara, de oamneii din jur etc…Nu ! Bucuria mea vreau sa fie in Tine! Pe deplin! Iti multumesc pentru ce mi-ai zis acum : «iarba se usuca, floarea cade; dar Cuvantul Dumnezeului nostru ramane in veac!» (Isaia 40 :7)…si apoi… »El isi va paste turma ca un Pastor. Va lua mieii in brate… » (Isaia 40 :11a)

»va lua mieii in brate!»…Multumesc ! Ia-ma in brate! Vreau sa-mi ridic privirea spre Tine…sa-Ti vad fata luminioasa…si sa ma bucur de Tine, de dragoastea Ta!

… »Nu stii? N-ai auzit ? Dumnezeul cel vecinic, Domnul a facut marginile pamantului. El nu oboseste, nici nu osteneste; priceperea Lui nu poate fi patrunsa. El da tarie celui obosit, si mareste puterea celui ce cade-n lesin…. cei ce se incred in Domnul isi inoiesc puterea, zboara ca vulturii; alearga si nu obosesc, umbla si nu ostenesc!» (Isaia 40 :28-31)

Multumesc ca mereu imi dai putere!

Si, Te iubesc !

TamTam

(18 martie 2008)

240820909rl970880861.jpg

…cautam o poza care s-ar potrivi cu ce am spus..si mi-a fugit gandu’ la asta:) Isuse, vreau sa raman mereu in bratele Tale!

Leave a Reply

