Every tear…

Acum fix un an, pe 14 martie, dar cu vreo 3 ore mai tarziu, mi-a venit in minte aceasta cantare..m-a incurajat. »Every tear i’ll cried, You hold in Your hand !»…si ma gandeam..El imi stie si lacrimile alea care vor sa curga pe obrazul meu…Si inca un gand care mi-a venit atunci…poate operatia a fost diferita..dar Dumnezeul meu nu e diferit fata de saptamana trecuta! Eu stiu ca El nu se schimba! El e Acelasi!!!…si gandul asta a pus «capac» lacrimilor mele…Din clipa aceea am zambit…si asa am adormit…stiind ca El e Acelasi !…asta e lectia pe care am invatat-o atunci: ca El e neschimbat,chiar daca situatia e diferita! Si lectia asta vreau sa mi-o reamintesc infiecare clipa! Iti multuems, Tata, din nou!

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    Mar 14, 2008 @ 19:46:01

    “gandul asta a pus capac lacrimilor mele”…chiar ieri am experimentat “capatuirea” ;)) lacrimilor:P e minunat cand Domnul pune capac lacrimilor noastre…ieri mi-a spus: Sterge-ti lacrimile , fiica a Imparatiei. Domnul va transforma plansul tau in rasete. Astept credincioasa implinirea Cuvantului Sau, asa cum am vazut ca l-a implinit pe cel pentru tine, demult si nu numai.🙂 Slava Lui

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Mar 15, 2008 @ 09:41:09

    E un Dumnezeu credincios..si ceea ce promite, implineste!..

    Reply

Leave a Reply

