Sunt oaia Lui!

…aseara am inteles acest adevar:

jesus_shepherd.jpg

Domnul

    este Pastorul

              meu!

2 Comments (+add yours?)

  1. Eliza
    Mar 14, 2008 @ 11:12:38

    …nu voi duce lipsa de iubire, de ingrijire, de nimic nimic. Cand sunt slab, nici nu trebuie sa fiu altfel. El ma trece peste stanci, munti, ape tulburatoare. Ma conduce cu blandul Lui glas si ma invata si ma iubeste mai mult decat pot intelege eu. Vreau sa invat tot mai mult sa raman langa El, chiar daca nimic nu ma opreste sa ma indepartez. Imi place sa raman in limitele Iubirii Sale, imi place sa-I stau in brate si imi place sa fiu linistita, in orice vreme- de prea soare sau prea ploaie. Pastorul meu vegheaza asupra mea si nu le va da sanse de reusita celor ce imi vor raul.
    Multumesc, Bland Pastor.

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Mar 14, 2008 @ 12:14:32

    Daca n-am avea un pastor, am fi ca niste oi…si oile sunt cam neroade, nu stiu nimic:) Doamne, iti multumesc ca mergi inaintea mea!…

    Reply

Leave a Reply

