…tot ce am nevoie…

 

Citeam ieri un verset fain…chiar ce-mi trebuia. Si vreau sa-mi aduc si azi aminte de el..si maine…si tot timpul! Pastreza-l si tu in minte…si-ti va fi de folos !

 

«Eu sunt cu tine! Acesta este SINGURUL lucru de care ai nevoie!» Singurul…Si-am zis, Doamne, vreau sa-mi extrag valoarea doar din Tine! Nu am nevoie sa stiu ca altii sunt de partea mea ! Sunt cea mai fericita pentru ca El e cu mine! El! …Si-I multumesc pentru ca am valoare in ochii Sai !

 

O zi victorioasa! Sa nu uitam: El lupta pentru noi!

Leave a Reply

