Un an de la minune!…

uu8ki5555458-02.jpg Inainte…

67yogl116504-02.jpg prima poza dupa operatie:)

 

Ieri s-a implinit un an de cand Domnul a facut o minune cu ochii mei…Si acum m-am gandit sa pun aici ceea ce am scris atunci. A fost o experienta extraordinara! Nu regret ca m-am increzut in El! Am vazut ca El poate face minuni! Am vazut cum El poate sterge o lacrima! Si acum, ca-n fiecare zi, Ii multumesc din nou!

Si vreau ca ceea ce cititi, sa fie o incurajare pentru voi!

…acum vreo 2 saptamani a fost la Selimbar o conferintza cu Alege Viata…si printre multe cuvinte faine si de incurajare…a fost o fraza care mi-a ramas in minte : « Dumnezeu nu e suficient ! Dumnezeu e BOGATIE ! » Si…da,crede-am asta..si stiam…dar acum trebuia sa urmeze « practica »…si pe 07 februarie a sosit ziua…si asta ma rugam…ca El sa-mi arate aceasta bogatie !…am plecat spre Bucuresti…Doctorul mi-a zis ca o sa raman cu vreo -3 dioptrii….dar eu ma rugam ca El sa-mi arate bogatia….altii credeau probabil ca si un (-3)e suficient..dar inima mea credea altceva….credea in aceasta bogatie…Si inca un lucru care m-a incurajat : pe tot drumul spre Bucuresti…soarele era asa de puternic…Si am zis in mintea mea : « Vad un soare puternic…care parca imi mangaie fatza..si asta nu inseamna altceva decat ca,Dumnezeu ma iubeste!Si el stie ce face!»….k…am intrat in sala de operatzie…totul a durat max 20 de minute…dar parca au zburat…si a fost atat de fain…Am vazut acolo…o frantura din cer,parca…Si ma gandeam…daca luminile ce le-am vazut eu erau asa de….faine…ma gandeam….in cer, cu sigurantza e si mai fain ! Si asa si e !..abia astept sa ajung acolo !…aaa,si, rugaciunile voastre le-am simtit atat de puternic…simteam cum toate mainile celor care se rugau pt mine erau ridicate inspre cer…iar eu eram acolo sus,deasupra mainilor..si era asa de bine…nu ma temeam acolo de nimic….K…de seara de la 5 pana dimineatza la 7 am stat cu pansamentul…dim mi l-a luat…am deschis ochii…si…vedeam perfect….era asa de…. …mi-a zis ca am ramas cu 0.5.Cand a auzit doctoritza cealalta,nu-I venea sa creada….K….si a trecut o saptamana…acum urma operatzia la ochiul stang….si abia asteptam sa merg..sa vad din nou luminitzele alea ….si ma gandeam..oare acum ce vrea Dl sa ma mai invete?…nu mi-a pus nici un gand dinainte in minte….credeam ca imi arata din nou bogatia..tot in felul acela…Dar,nu…a fost total diferit…Anestezia a fost diferita…operatia mi s-a parut diferita…si mai grea…n-am mai iesit asa cu zambetul pe buze din sala de operatie,cum am iesit data trecuta…imi veneau lacrimile….si incercam sa le opresc,ca sa nu-mi faca rau….am cam simtit ce a lucrat doctorul pe-acolo….Si,ma gandeam..oare ce vrei,Doamne,sa ma inveti din asta ?…stiam ca El nu m-a adus pana acolo,ca apoi sa-mi dea drumul si sa ma lase singura….Si ma tot intrebam….si de-o data mi-au venit in minte niste versuri dintr-o cantare… »Praise You in this storm » :.. »Every tear i’ll cried, You hold in Your hand ! »…si ma gandeam..El imi stie si lacrimile alea care vor sa curga pe obrazul meu…Si inca un gand care mi-a venit atunci…poate operatia a fost diferita..dar Dumnezeul meu nu e diferit fata de saptamana trecuta !Eu stiu ca El nu se schimba ! El e acelasi !!!…si gandul asta a pus « capac » lacrimilor mele…Din clipa aceea am zambit…si asa am adormit…stiind ca El e acelasi !…asta e lectia pe care am invatat-o la aceasta a 2 a operatie : ca El e neschimbat,chiar daca situatia e diferita ! …m-am dus la ora 2 la control…si asteptam clipa.. …imi ia pansamentu si….vad ! Eram asa de fericita….era o lumina extraordinara in fatza mea….Doamne….k,ma pune la aparat si-i da bonul acela cu rezultatul la doctoritza de langa el….cand a vazut rezultatul, a cascat ochii parca,..a zambit si… se vedea asa o bucurie..nu-i venea sa creada…aveam 0 la ochiul stang….adica,nimic…totul era perfect ! In inima mea era o mare de bucurie…eram plina de multumire fatza de Cel care a facut totul..adica,Domnul meu !
…multe am invatat…ca El e bogatie si ca e Acelasi,indiferent de ce se intampla in jurul meu !
…”Not because of who I am,but because of what You’ve done; not because of what I’ve done,but because of who You are”…acum zambesc,datorita a ceea ce e El…BOGATIE !
…si am mai invatat un lucru…pana acum,da..stiam ca viata si tot ce cuprinde ea, e un dar…dar de mute ori,uitam.. …
acum…e diferit…stiu ca ,faptul ca vad asa de bine…nu e ceva ce mi se cuvine,sau ceva ce puteam eu sa fac….e un DAR !..un mare dar…ma uit in jur,si nu pot sa tac si sa nu zic « Doamne-ti, multumesc ! »…nu considerati faptul ca vedeti,ca auziti,ca mergeti,ca vorbiti , ca ceva ce vi se cuvine,sau ceva ce meritati..pt ca nu e asa…multi oameni nu pot sa faca aceste lucruri…Daca aveti aceste lucruri…inseamna ca ati primit un mare dar !…bucurati-va de acest dar minunat…Viata….Haideti sa fim oameni intelepti si sa-i multumim Domnului pt tot ce a pus in viata noastra,inca de pe-acum,cand avem aceste lucruri..cand suntem sanatosi…sa nu lasam ca vreo tragedie sau alte lucruri sa ne faca sa ridicam ochii spre cer…sa-i ridicam noi de buna voie si,indemnati de ce avem in jurul nostru..atata minunatie…totul de la Dumnezeu..pt noi,oamenii..pt ca ne iubeste !…. aaa…si ,mersi la toti pt rugaciuni !Fiti binecuvantati azi si intotdeauna !…

8 Comments (+add yours?)

  1. ada
    Mar 08, 2008 @ 11:25:48

    Draga mea Tamara…esti o fiinta minunata si Ii multumesc la Dumnezeu ca existi.Faci totul cu atata pasiune si dragoste,pt ca tot ce faci,faci pt El….nu am decat cuvinte simple venite din inima…nu vin cu versete si nici cu cuvinte pompoase inaintea ta,ci iti spun direct ceea ce simt: te iubesc sora si iti multumesc pt toate lectiile de viata pe care ni le dai!!!!Ramai puternica !!!:*:*:*
    :X:X:X

    pace:):):)

    Reply

  2. ada
    Mar 08, 2008 @ 11:29:25

    P.S: am uitat sa-ti spun ca din inima ta,direct pe zambetul tau,se reflecta o foarte mare frumusete!!!!:*you are soooo beautiful!!!!i love you…
    God bless you sister!!!

    Reply

  3. simplulgand
    Mar 08, 2008 @ 14:43:28

    Domnul mai face minuni! El are multe moduri de a ne face tot mai frumosi🙂

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Mar 09, 2008 @ 14:03:16

    ms, Ada! ti-am zis ca si eu te iubesc!:)

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Mar 09, 2008 @ 14:03:51

    da, Sebi…El ne face, daca ne lasam pe mana Lui!🙂

    Reply

  6. eliada
    Mar 12, 2008 @ 11:00:55

    Ma bucur f mult pt tine! e cu adevarat o incurajare aceasta marturisire! Domnul sa fie salvit pt asta! fie ca bunatatea Lui sa te inconjoare si pe mai departe si tu sa ramai tare langa El! fi binecuvantata! >:D<

    Reply

  7. Alexander
    Mar 13, 2008 @ 08:47:08

    « Dumnezeu nu e suficient ! Dumnezeu e BOGATIE ! » – exact.
    O de ar vedea oamenii lucrul acesta si ar Lauda pe Dumnezeu.

    Prea des aud ” Dumnezeu imi este suficient daca nu mai am nimic in lumea asta”- Dumnezeu imi este indeajuns. Fals!

    Dumnezeu nu este ce ai tu nevoie …Este tot ce ai.
    Nu ai altceva in aceasta lume ..decat pe DUMNEZEU.

    Si intr-adevar tam…Dumnezeu este Dumnezeu ..El este BOGATIA..comoara ta.
    Sa traim inundati de bogatiile primite de la Crucea harului pentru noi.
    Caci in “ISUS avem totul deplin in EL”
    Si El a venit ” ca sa ne ofere o viata din abundenta, din belsug”.
    CE bogati suntem prin Har.
    amin

    Reply

  8. Acolo e Tara mea
    Mar 13, 2008 @ 08:51:22

    Amin! Domnul este Yahve! Domnul este Pastorul meu! El e bogatia mea!..atunci am descoperit aceasta bogatie…si vreau sa o vad in fiecare zi!..pentru ca El nu se schimba! …

    Reply

Leave a Reply

