Acum de ce nu m-as bucura?

mana-in-ploaie.jpg

Aseara fugeam spre casa…Ploaia ma prindea din urma…imi curgeau siroaie pe fata…Si mi-am adus aminte de un vers: “Din apa si din foc sa ma scoata, El poate!” Ploaia asta mi-a reamintit ca El e in control!

Apoi mi-a venit in minte un gand de acum un an: abia astept prima ploaie fara ochelari…sa o simt pe fata intreaga…sa o vad bine… Si la prima ploaie, m-am bcuurat. Si acum mi-am zis: acum de ce nu m-as bucura? …Si am ales sa zambesc:)

Fie ploaie, fie soare, daca alegem sa zambim, inima noastra se va umple de bucurie!

(03.03.2008)


5 Comments (+add yours?)

  1. eliza
    Mar 05, 2008 @ 13:50:30

    chiar asa…Dumnezeul bucuriei este Dumnezeul nostru. Si El poate sa ne bucure prin orice, fie acel orice raza de soare sau strop de ploaie, un zambet sau o lacrima.πŸ™‚ Ii multumim si Ii laudam puterea si iubirea.

    Reply

  2. ada
    Mar 07, 2008 @ 20:02:46

    ma bucur mult pt tine sora mea draga daca esti fericita !!!chiar si ploaia tu o privesti ca pe o bucurie…esti un om minunat….te iubesc:*

    pacea Domnului cu tine si ramai puternica, mereu,mereu cu El!!!

    :*

    Reply

  3. Lizzie
    Mar 07, 2008 @ 20:41:40

    sa nu lase niciun comment cine citeste aici si nu o iubeste tare tare pe TamTam. >:D< Soricelu’πŸ™‚

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Mar 08, 2008 @ 09:47:16

    pace si tie, Ada!

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Mar 09, 2008 @ 14:06:22

    auzi la Lizzie:))

    Reply

Leave a Reply

