“Tu ce zici? Cine sunt?”

“Tu ce zici? Cine sunt Eu?”…asta m-a intrebat Domnul pe mine ieri…si te intreaba si pe tine. Partea frumoasa e ca , toti stim cine e El, ce a facut El…si afirmam asta cu tarie. Dar la fel ca si Petru, ne retragem…Asa a facut si omul din acest video. A zis o gramada de lucruri despre El…dar cand a fost intrebat daca e gata sa moara pentru Cel despre care tot povesteste atat, a zis, printre lacrimi “Nu!” Ati azuit ce a zis apoi cel cu pistolul? “Daca tu ziceai ca esti gata sa mori pentru El, eu te lasam sa-mi zici mai departe!” 

Ce trebuie sa invatam noi?…Ceea ce spun, trebuie sa traiesc eu mai intai! Ceea ce spun, poate zidi sau poate darama!…

9 Comments (+add yours?)

  1. Alexander
    Mar 03, 2008 @ 13:30:32

    E o diferenta mare azi intre a vorbi Cuvantul si a trai Cuvantul.
    Astept ziua in care voi avea si eu un pistol rece la tampla .
    Doamne ajuta ma sa nu te tradez.
    amin!

    Reply

  2. ada
    Mar 03, 2008 @ 14:02:31

    din predica de ieri:)in momentul de fata nu sunt pregatita……dezamagitor:(

    Reply

  3. Alexander
    Mar 05, 2008 @ 08:04:41

    Vreau sa am si eu un pistol din asta . Si sa fac si eu pe pistolarul.!

    Reply

  4. Acolo e Tara mea
    Mar 05, 2008 @ 08:07:10

    :))

    Reply

  5. Acolo e Tara mea
    Mar 05, 2008 @ 08:09:48

    cu cine sa faci pe pisotolaru’?:)

    Reply

  6. eliza
    Mar 05, 2008 @ 13:56:36

    poate vrea cu mine sa faca Alex pe pistolarul, sa vad…e numai gura de mine sau pot sta dreapta si in fatza mortii pt Domnul meu?
    Doamne, da-mi putere sa nu Te dezamagesc in nimic in trairea mea, in asteptarea mea…asteptarea Ta!

    Reply

  7. Simona
    Mar 05, 2008 @ 14:41:36

    hey!
    e fain ca am primit linkul la pagina asta unde tineri romani scriu comentarii crestine…mersi!
    sunt o mare incurajare pentru mine!
    s-a sunat de intrare!
    rugati-va pentru mine! am de lucrat cu aproape 90 de adolescenti pana pe la 3 la amiaza (acum e 9:41)

    Reply

  8. Acolo e Tara mea
    Mar 05, 2008 @ 20:07:01

    Simona….ma bucur enorm sa te “aud” pe-aici. A trecut ceva timp de cand n-am mai vb… Ma bucur ca gasesti incurajari! Ne rugam pentru tine! Si, chiar daca scriu acum eu, primeste salutari din partea tuturor tinerilor! Domnul sa-ti dea putere si intelepciune!

    Reply

  9. Alexander
    Mar 06, 2008 @ 10:20:21

    Si eu ma simt trist cand stiu ca nu sunt pregatit .
    Daca ar veni pistolarul si eu as tremura:).
    Domnul ne intareste sa fim gata de Venirea Lui prin HAr ( nu prin merite,performante, sau gura).
    Imi este rusine de multe ori de cat de putin il iubesc pe ISUS.
    Dar ce ma bucur este ca El imi cunoaste si vede bine intentiile inimii.

    Reply

Leave a Reply

