…o noua zi…un nou dar…o noua lupta…

 

«Tu ma incingi cu putere pentru lupta!» Psalmul 19 :39

O noua dimineatza…o noua zi…o noua lupta…Stiu ca aceasta zi e un dar din partea Regelui…dar cineva e gelos…si ar vrea sa mi-l ia…Cine e acest «cineva»?- Satan. Ce viclean e. Inca de dimineatza simt cum ar vrea sa ma faca sa nu-mi ridic mai intai privirile spre Dumnezeu. In fiecare clipa vrea sa-mi redirectioneze privirea, pasii…Eu vreau sa privesc doar spre Tatal, ca doar, de la El am primit acest dar. Si astfel, incepe o lupta.

…Tata, stiu ca singura nu pot lupta. Ma va rapune. De aceea, te invit din nou in aceasta diimineatza, sa lupti impreuna cu mine,sa lupti Tu pentru mine, sa-mi dai Tu puterea. Si-Ti multumesc pentru ca Tu auzi rugaciunea mea !…si nu numai ca o aude, ci vine in ajutorul celui care cere.

Cheama-L…si-ti va raspunde! Cheama-L…si-ti va fi mai bine !

O zi victorioasa, alaturi de Isus !

2 Comments (+add yours?)

  1. ana-maria
    Feb 21, 2008 @ 05:27:35

    Este intr-adevar o lupta reala in mintea fiecarui ucenic al lui Hristos…o lupta cu gandurilie…mintea=terenul de batalie…daca aici castigam razboiul prin puterea lui Hristos , atitudinile si faptele noastre se vor supune instructiunilor primite de la “centrul de comanda”😉. Cuvintele de mai sus m-au incurajat amintindu-mi ca fiecare ostas din Imparatia Cerurilor are de purtat aceasta confruntare 🙂. Astfel, acest blog al tau, este unul din izvoarele prin care tu esti o binecuvantare🙂. Multe binecuvantari in continuare, putere si inradacinare cat mai adanca in solul credintei si al increderii in Domnul tau si al nostru!🙂

    Reply

  2. Acolo e Tara mea
    Feb 22, 2008 @ 08:35:05

    la fel si tie, Ana! Fii tare in continuare…si zambeste tot asa….de multe ori am gasit putere in zambetul tau! :*

    Reply

Leave a Reply

