..gand gasit prin arhiva…

. …Cum as vrea sa arate viata asta?…asa cum vreau sa fie o calatorie intr-un loc unic..intr-un loc in care poti merge doar o singura data…o singura data…Si pt calatoria asta m-as pregati inca cu mult inainte…pt ca totul vreau sa fie perfect.Dar stiu ca acolo nu voi sta o vesnicie..va fi un timp limitat…Deci,acasa voi lasa totul in ordine,pt ca ma voi intoarce.Cred ca in timpul acestei calatorii,gabdul imi va fi tot acasa la cei dragi…Dar in acelasi timp, ma voi bucura de timpul acela din calatorie…E scurt, deci trebuie/merita trait la maxim..dar in acelasi timp, cu gandul acasa..sa nu faci ceva care p cei de acasa i-ar intrista..
…k…si plec…Ajunsa acolo, toti ma primesc bine,cu bratele larg deschise, cu zambetul p buze…Ma simt ca o printzesa..Dar cu timpul, ei se obisnuiesc cu mine,incep sa-mi vada unele defecte..si parca nu mai e ca la inceput…
..si de multe ori “cad” si eu, pt ca nu stiu drumul exact..dar atunci imi scot harta din buzunar si..ma ridic…Imi dau seama ca mai am locuri de vizitat..nu merita sa raman cazuta…Si plec mai departe…Ma bucur de timpul ce mi-a mai ramas,de oamenii pe care ii intalnesc,incerc sa-i pretuiesc si sa-i iubesc…Nu stiu cand ma voi intoarce acasa..pt ca nu mi-am luat bilet dus-intors…Dar astept…Pana atunci, ma voi bucura si voi trai la maxim fiecare clipa din aceasta calatorie..Nu vreau ca dupa ce ma voi intoarce acasa sa regret ca n-am facut unele lucruri…Nu vreau…A fost prea scump biletul…Cineva a investit atat de mult!!!!!…
..si…Asa vreau sa fie viata mea.Sunt intr-o calatorie pe acest pamant..Uneori e usor sa mergi..alteori te mai si impiedici…Dar am o harta exacta..data de Tatal meu…ma ridic si merg mai departe..NU VREAU sa-mi traiesc viata in van pe acest pamant!..e un DAR prea mare!!!!…si-Ti multumesc,Doamne, pt acest dar!…

Leave a Reply

