Ce zici: Ii pasa sau nu-I pasa?…

Am 2 vecini. Fiecare are cate un caine. Ma uit in gradina vecinului din dreapta. Intr-un colt, e un caine. Sta singur. Nu are apa. Se chinuie sa bea dintr-o balta murdara. Nu are mancare. Se chinuie si manaca ce apuca..resturi… Nu-l cunosc pe acest vecin. Dar, uitandu-ma la caine, pot spune ca stapanului sau nu-i pasa; e indiferent fata de cainele sau.

Imi intorc privirea in partea stanga. In gradina acestui vecin vad un caine. Dar mai vad ceva. E o casuta frumoasa, a cainelui. Mai e o paturica, pentru a-i tine de cald. E si un bol cu mancare. Si inca un bol cu apa proaspata. A, si mai are si ceva jucarii acolo J…Nici pe vecinul acesta n-l cunosc. Dar privind in gradina sa, pot afirma ca lui ii pasa de cainele sau.

Acum, sa ne uitam cu totii in jurul nostru. Ce vedem ? Dezordine sau un design extraordinar ? Ce putem afirma despre Stapanul acestui Univers – ca-i pasa sau ca nu-i pasa de creatia Sa? El le-a pus pe toate cu inteligenta, la un loc.

Haideti sa ne ridicam ochii spre cer si sa-I multumim pentru grija sa.

Iti spun «MULTUMESC!» ..Multumesc pentru ca Tu ai grija de fiecare detaliu al vietii mele ! Te iubesc !

(exemplu preluat din studiul lui Alec)

1 Comment (+add yours?)

  1. Lizzie
    Feb 11, 2008 @ 17:26:05

    Ce fain:)Ii pasa. Regelui meu ii pasa de mine.Imi dovedeste asta in fiecare clipa, chiar si cand nu vreau sa aud. Ma intoarce mereu acolo unde mi-e locul…alaturi de El. Slava Lui.

    Reply

Leave a Reply

