Daca esti student..o incurajare…

E faina viata de student..dar si grea uneori :) De fapt..e grea daca o lasam noi sa fie grea…E grea atunci cand ne tot ingrijoram…si luam problema in mainile noastre.Dar, trebuie sa ne aducem aminte de ce ne-a spus Tata : « Nu va ingrijorati de nimic… ! » Oare de ce nu tinem seama de asta ? Oare de ce ne credem noi mari si tari sa rezolvam totul ? …Sesiunea asta vreau sa fie, pentru mine, o noua treapta spre cer…Vreau sa-L cunosc asa cum e El…gata sa vina in ajutor atunci cand ii cer…gata sa-mi ia orice ingrijorare pe care ALEG sa o las in mana Lui !…

Nici nu a inceput bine sesiunea..si Domnul m-a uimit de 2 in aceeasi zi…Stiti cand m-a uimit ? cand i-am zis « Tata, e prea grea situatia asta pentru mine ! Ti-o las Tie ! Aleg sa cred ca Tu esti in control si ca Tu poti rezolva TOTUL ! Aleg sa nu ma mai ingrijorez !… » Si rugaciunea aceasta a avut un rezultat extraordinar ! Ar fi prea mult sa scriu aici…Fiecare puteti experimenta lucrul acesta !

…si, ceva de incurajare…
»Cand lucrez Eu, cine se poate impotrivi ? » (Isaia 43:13b)
« Tu esti robul Meu, te aleg, si nu te lepad ! Nu te teme, caci Eu sunt cu tine ; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau ; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare ! » (Isaia 41 :10)
« Eu, Eu va mangai ! Dar cine esti tu, ca sa te temi de omul muritor, si de fiul omului, care trece ca iarba, si sa uiti pe Domnul care te-a facut, care a intins cerurile si a intemeiat pamantul ? » (Isaia 51 :12,13a)

El mi-a mai promis ceva : « Da, veti iesi cu bucurie si veti fi calauziti in pace !… » Asta, doar daca aleg sa-i incredintez lui tot ce am si tot ce sunt ! ..si, promisiunea asta ti-o face si tie ! ..sa nu o ratam !…in loc de « Succes ! » vreau sa va zic : Incredeti-va in Domnul !..si nu veti fi dati de rusine !!

O sesiune plina de

Lumina !

Leave a Reply

