…m-a intampinat…

…m-a intampinat cu un zambet…l-am simtit!..Mi-a zis primul, “Buna dimineata!”..si I-am raspuns…Mi-a zis ca ma “va duce la izvoare de ape“..si vrea sa te duca si pe tine! Acolo, la izvor, e apa cea mai curata…acolo sunt binecuvantarile cele mai mari. Dar pentru asta trebuie sa ramanem langa El! Aleg sa Te urmez! Aceasta zi iti apartine, Tata! Stiu ca Tu poti transforma ziua asta intr-un izvor de apa!
..si mi-a mai zis: “Iata ca te-am sapat pe mainile Mele si zidurile tale sunt totdeauna inaintea ochilor Mei!”
…si inca ceva: “Eu, Eu va mangai! Dar cine esti tu, ca sa te temi de omul muritor care trece ca iarba, si sa uiti de Domnul, care te-a facut, care a intins cerurile si a intemeiat pamantul?”…De-atatea ori privim cu teama la oameni, la situatii in care sunt implicati oameni…Dar El nu vrea asta! El nu vrea sa ne mai temem de nimic! ..Tata, daca as privi ziua aceasta din perspectiva a ceea ce am de facut, mi-ar fi frica. Si mi-e…Dar, ALEG  sa privesc la Tine! Tu esti mai mare decat TOT!!! Tu poti rezolva totul! Singura, nu pot controla nimic; de aceea te las pe Tine sa controlezi totul!…pentru ca atunci stiu ca..”Orice arma faurita impotriva ta va fi fara putere; si pe orice limba se va ridica la judecata impotriva ta, o vei osandi. Aceata este mostenirea robilor Domnului!…”

Leave a Reply

