Schimba-mi numele…

Schimba-mi numele in “cea care nu se ingrijoreaza”

       In cartea Lindei e amintit un om…Titedios Amerimnos. Titedios era numele adevarat, iar Amerimnos este compus din cuvantul grecesc pt “ingrijorare” si prefixul “nu”. Era un anxios, dar care, dupa ce a crezut in Hristos, a incetat sa se mai ingrijoreze. Asa se face ca i s-a spus “Titedios, barbatul care nu se ingrijoreaza niciodata!”

Ce mult mi-as dori si eu ca numele meu sa devina “Tamara, cea care nu se ingrijoreaza niciodata!”…In viata vin tot felul de lucruri, cele mai multe dintre ele facandu-ne sa ne ingrijoram.Dar vreau sa-mi aduc aminte de fiecare data ca, i-am dat Lui controlul vietii mele! Am zis :”Doamne,TOTUL e in mana Ta!” Daca ma ingrijorez e ca si cum as vrea sa reiau controlul, sa imi cer viata din mana Lui…Si nu vreau sa fac asta! Nu rezolv nimic, ingrijorandu-ma!
   Elibereaza-ma, Stapane, de ingrijorare!..Dumnezeu cunoaste ziua mea de maine si ziua ta de maine! De aceea i le putem incredinta  si Ii putem da povara grea a tot ceea ce s-ar putea intampla! O putem lasa pe umerii Sai puternici! El o va purta mult mai bine decat am putea noi!

Leave a Reply

