Mai avem timp de ura, cand viata nu-i decat o picatura…

…de dimineatza am aflat de un accident..picior amputat, coma et…Oare eu stiu cand imi va veni mie sfarsitul? sunt gata?…
   dupa cateva ore, o alta veste… a plecat la Domnul, Alina…Cine s-ar fi gandit? …esti tanar, frumos, cu un viitor stralucit inainte, iti faci planuri, te bucuri de viatza…si dintr-o data..STOP! Nu noi zicem “stop”,ci El! Am zis “Cerceteaza-ma, Dumnezeule!” Vreau sa fiu gata in orice clipa!
   Dupa ce am auzit de Alina, am deschis telefonul si mesajul la acre m-am uitat a fost : ” Dumnezeu este prea intelept , ca sa greseasca!” Vreau sa ma inviorez gandindu-ma ca Alina e acum ACOLO!..si ca ne asteapta si pe noi !..
   Apoi am auzit o melodie…
          
  Vine-o zi
            Cand dureri nu vo mai fi !
            Nu vor fi nori pe cer
            Lacrimi, ochii n-or umbri…
            Va fi pace-n veci de veci
            Cand in ceruri ai sa pleci !
            O,ce zi! Ce glorioasa zi va fi !
   Doamne, astept ziua aceea ! Dar pana atunci, pt a ma bucura de ziua aceea, vreau sa traiesc bine!
   Din Cuvantul lui Dumnezeu pt azi, citesc acum: “Invata-ne sa ne numaram bine zilele, ca sa capatm o inima inteleapta!” …”Cu totii primim 24 de ore, 1440 minute, 86400 secunde pe zi si trebuie sa dam socoteala de modul in care le petrecem! Asa ca, intreaba-te
cum ai putea petrece urmatoarele 24 de ore, daca ai stii ca maine vei sta inaintea lui Dumnezeu!”
   De multe ori trec zile la rand, iar seara privesc in urma si nu vad nimic interesant..am ratat si ziua aceea. Si, in goana timpului, uitam cum trebuie sa mai fim. Doamne, vreau ca din clipa aceasta sa incep sa traiesc altfel!Vreau sa traiesc pentru cer! Vreau sa traiesc cu scop! Vreau sa te onorez prin trairea mea!..ca in ziua aceea sa pot umbla alaturi de tine!
   Doamne, iarta-mi te rog, toate momentele in care Te-am uitat, in care Te-am lasat la o parte…Din clipa aceasta nu vreau sa ma mai despart de Tine! Secunda cu secunda vreau sa fiu alaturi de Tine!!!
                                                                           Tam(28 dec 2007)

Leave a Reply

