…ce controlez eu si ce controleaza El…

…povestea a doi calugari…

     “Am nevoie de niste untdelemn” a spus un calugar candva, asa ca a plantat un puiet de maslin. “Doamne, se ruga el, maslinul are nevoie de ploaie, pentru ca plapandele-i radacini sa soarba apa, si sa creasca. Trimite o ploaie blanda!” Si Domnul a trimis o ploaie blanda.”Doamne, se ruga calugarul, copacul meu are nevoie de soare. Trimite soare, Te rog!” Si soarele a stralucit. “Acum, niste ger, Domnul meu, ca sa-i intareasca tesuturile” Si iata , copacelul scanteia de chiciura,..dar spre seara..muri…
    Atunci calugarul s-a dus la chilia unui confrate si i-a povestit patania lui neobisnuita. “Si eu am plantat un copacel, si uite! Ii merge bine! Insa eu mi-am incredintat copacul Dumnezeului sau. El, care l-a creat, stie mai bine decat unul ca mine ce-i trebuie unui pom.Nu am pus nici o conditie, nu am stabilit metode sau mijloace. Doamne, m-am rugat, trimite-i ceea ce-i trebuie : furtuna sau soare, vant, ploaie sau inghet. Tu l-ai facut si Tu-l cunosti!”

     Viata e imposibil de inteles…ne e peste putinta sa fim multumiti…pentru ca nu intelegem…Dar trebuie sa ne atintim privirile spre El! Imi vin in minte niste versuri : 
          ” Sunt convins ca Domnul stie TOATE!
            Lui ma-nchin si Il urmez supus!”
     Doamne, transforma-ma dintr-un om ca primul calugar, intr-unul asemenea celui de-al doilea! Tu ma cunosti! Trimite-mi ce-mi trebuie: furtuna sau soare, vant, ploaie sau inghet! Orice ai trimite, stiu ca Tu esti in control, si nu ma lasi sa ma probusesc! Nu vreau sa-ti mai dau eu sfaturi! Imi incredintez viata in mana Ta! ..Si acolo vreau sa raman!..…si…daca vrei sa cresti frumos, lasa-L pe El sa-ti trimita ceea ce ai nevoie!

Leave a Reply

